Otteluseuranta 29.12.2023 (4. kisapäivä)

  • 22 424
  • 649

Zigmund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Mertsistä yritetään ottaa mallia, että pääsis koko kansan valittajaksi! Sentään TSN feedissä ollaan perillä jotenkuten pelistä.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Onko Lassila tippunut pelistä vai lepuutetaanko ykkössentteriä kun peli on jo voitettu?
 

Forn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Hirveetä kuunneltavaa. Saari puhuu aidasta ja Ika seipäästä.

Viekää toi Ika nyt pois tuolta.
 

ijuka

Jäsen
TSN vetää kyllä selostuksen hyvin. Yleensä aika hyvää tietoakin Suomen maajoukkueesta ja sen pelaajista, kertoo keskusteluista joita on ollut joidenkin pelaajien tai valmentajien kanssa ja asiallista muutenkin. Esim. Mertsimäinen mouhoaminen loistaa poissaolollaan ja jostain syystä tulee enemmän tietoa pelaajista kuin Suomalaisten selostamana, mitä on aika vaikea käsittää.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Toisaalta yksi harvoista hyökkääjistä, joka on kiekollisena nähnyt muitakin ja antanut paljon hyviä syöttöjä.
On joo. Mutta aika paljon on mun mielestä ollut myös ihan turhia siirtoja. Itse toivoisin näkeväni enemmän tappomeininkiä ja vähemmän pellailua. Hämeenaho on kuitenkin sellaisessa pelissä hyvä.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Hyvä hyppy ja samassa Suomi kahden miehen alivoimalle.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Älä nyt kirjoita tollasta edes läpällä. Muuten on jo pikavauhtia ylihuomiseksi Mertsi lennätetty Ruotsiin.
- Ja kaksin käsin pidetään Heleniuksesta kiinni EIKÄ TULE MITÄÄN!, Mertsi
- Joo ei tuossa ollut kyllä mitään jäähyn syytä normaalia jääkiekkoa, Ika
- No nyt tuleekin sieltä rangaistus kiinnipitämisestä, Mertsi
- Joo ihan oikea tuomio antaa tuosta jäähy, Ika
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Olen itsekkin dissannu usein Mertarantaa, mutta en kyllä ihan vakuutu Saaresta ja Ikastakaan. Mertarannan kohdalla erehtyminen menee iän ja huonon näön piikkiin,mutta sanat loppuu Saaresta ja Ikasta
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Voiko Latvia ottaa aikalisän vaikka käyttivät valmentajan haaston maalin hylkäämiseen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös