Ja sen takia kapteenin pitää lahjoittaa vastustajalle maali?
Ensimmäisen alivoiman minuutti ja 40 sekuntia oli kyllä aika seisoskelua. Itseasiassa koskaan nähnyt niin passiivista av-neliötä.Jännä juttu, että viime kisojen passiivinen seisoskelu ja 60% alivoima loistavat poissaololla, kun Silander ei ole tuosta alivoimasta vastaamassa, kuten viime kisoissa.
Yksi huonosti pelattu tilanne tuhoaa koko filosofian. Kiitos, koutsi.Ika: "pienessä tilassa (USA) pelaa kyllä hyviä pieniä pelejä"
Noin sekuntia myöhemmin jenkeiltä järkyttävä kiekonmenetys.
Mä oon vahvasti sitä mieltä, että... jopa Mika Saukkonen olisi parempi kommentaattori.
Onko sukua South Parkin Terrancelle?Vaikuttaa ärsyttävältä college-douchebagilta tuo jenkkien Terrance.
Pudonnu taskusta.Oliko tuomarin pilli jäällä?
Ulkonäköä ei sen enempää saisi arvostella, mutta kieltämättä itsellekin tuli heti sellainen vittumainen koulukiusaaja mieleen.Vaikuttaa ärsyttävältä college-douchebagilta tuo jenkkien Terrance.
Onko sukua South Parkin Terrancelle?
Ika: "pienessä tilassa (USA) pelaa kyllä hyviä pieniä pelejä"
Noin sekuntia myöhemmin jenkeiltä järkyttävä kiekonmenetys.
Mä oon vahvasti sitä mieltä, että... jopa Mika Saukkonen olisi parempi kommentaattori.
Miten voi Heleniuksen jokanen ratkasu olla noin paska? Jokaikinen perussyöttökin menee ihan pitkin vittuja
Ole hyvä vaan.Yksi huonosti pelattu tilanne tuhoaa koko filosofian. Kiitos, koutsi.
Todellakin! Viihdyttävä peli seurata. Etenkin Alasiurualta tosi kauniin näköistä mailanhallintaa ja muutenkin varmoja otteita koko joukkueelta Kiviharjun näkyvästä hermoilusta huolimatta.Odotusarvoon suhteutettuna, Suomi pelasi aivan helvetin hyvin!