Minä. Hienoa vaihtelua. NHL:n Winter Classic on aina huikea tapahtuma. Peli on vaan yksi osa tätä koko hommaa.
Ai mitä muuta siinä on kuin tämä peli? Siis näin tv-katsojan näkökulmasta.
Minä. Hienoa vaihtelua. NHL:n Winter Classic on aina huikea tapahtuma. Peli on vaan yksi osa tätä koko hommaa.
Ok, kiitokset ja asia selvä!Tämä pelataan Buffalossa ja Winter Classic New Yorkissa. Eri stadion ja NHL:llä varmaan muutama dollari enemmän tuotantobudjetissa.
Katsotko peliä parvekkeelta lasin läpi ja juot kaakaota?
Ymmärrän kyllä näkökulmasi, mutta ei tämä mielestäni katsojia palvele kun kuvakulma on huono ja kamera tuntuu olevan hieman jäljessä. Lisäksi jää näyttää huonolta, ja huonontanee pelin tasoa.Minä. Hienoa vaihtelua. NHL:n Winter Classic on aina huikea tapahtuma. Peli on vaan yksi osa tätä koko hommaa.
Ehkä näitä ulkoilmapelejä ei ole ensisijaisesti tehty tv-katsojia varten, vaan sitä porukkaa joka vaivautuu maksamaan liput ja raahautumaan tuonne pakkaseen matsia livenä katsomaan. TV-katsojat saa sitten tyytyä siihen mitä jää.
Ei kukaan. Eliteprospectin mukaan kukaan ei omista USAn joukkueessa kyseistä numeroa.Kuka muuten on se jenkkien numero 16, jota Tuulola hehkutti ennen peliä? En ole nähnyt kertaakaan kentällä.
Kuka muuten on se jenkkien numero 16, jota Tuulola hehkutti ennen peliä? En ole nähnyt kertaakaan kentällä.
Eipä yllätä. Eihän se osaa edes sääntöjä.Ei USA:lla ole ketään #16 joukkueessa. Tiedä sitten mitä horisi.
Marko Tuulola-Suomi-sanakirja kertoo Tuulolan tarkoittaneen sillä Kanadan #16 Taylor Raddyshia. Koska Jenkit = koko Pohjois-Amerikka, kuka niitä jaksaa määritellä tarkemmin.Kuka muuten on se jenkkien numero 16, jota Tuulola hehkutti ennen peliä? En ole nähnyt kertaakaan kentällä.
Olisiko vaikka Clayton Keller tulossa kisoihin, kun Arizonalla menee joka tapauksessa pelit ihan päin persettä? :DEi USA:lla ole ketään #16 joukkueessa. Tiedä sitten mitä horisi.