Jaa, no tämäpä selittää. Ei siellä nimittäin -20 ole, vaikka ulkona olisikin. Sitä mä vähän tässä hain, että se kone ei kestä tuota pakkasta.Jäähalli. Joskus silloin kun pakkasia vielä oli vuosia sitten
Jaa, no tämäpä selittää. Ei siellä nimittäin -20 ole, vaikka ulkona olisikin. Sitä mä vähän tässä hain, että se kone ei kestä tuota pakkasta.Jäähalli. Joskus silloin kun pakkasia vielä oli vuosia sitten
Kyllä. Eikä se nyt ole lainkaan yllättävää, että eniten maaleja tehnyt on vuoden 2015 draftista. Vaikka Matthews ja Laine lähelle pääsevätkin.
Jaa, no tämäpä selittää. Ei siellä nimittäin -20 ole, vaikka ulkona olisikin. Sitä mä vähän tässä hain, että se kone ei kestä tuota pakkasta.
En tiiä sit mikä superzambooni ollut. Ja mikä halli on sellainen, että voi tulla edes -20. Kai jossain perähikiällä.No siellä kyllä oli...
Kai jossain perähikiällä.
Vaikka lentäis niin harva haluais tossa kelissä hatustaan luopua.Tuolla menis hattutemppu ihan hukkaan kun yhtään hattua ei lentäis jäälle asti.
Vaikka lentäis niin harva haluais tossa kelissä hatustaan luopua.
En tiiä sit mikä superzambooni ollut. Ja mikä halli on sellainen, että voi tulla edes -20. Kai jossain perähikiällä.
Mulla oli ajatusmallina ns. normaali jäähalli, ei tullut toi pressuhomma edes mieleen, kun en ole itse sellaista koskaan nähnyt. Täällä päin faxi kieltäytyy ajamasta ulkojään, jos yli -20.Ei ole ollenkaan outoa täällä pohjoisessa, helposti näissä pikkukylien "jäähalleissa"(pressuhalli tms.) On sisällä -20 jos ulkona yli kolmenkymmenen ja normaalisti jää ajetaan. Eipä tarvi kauaa odotella että jäätyy
Kyllä tää on pakko antaa Porttilan Kimmolle.Kolapojat(ja tytöt?) pelin MVP.