Otteluseuranta 29.–30.12.2016 (4. kisapäivä)

  • 77 557
  • 1 045
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Otsikkon toki sössin väärän päivämäärän/päivän, mutta menkööt nyt näin.

Mjoo, ehkä näissäkin ketjuissa olisi ollut selkeämpi otsikointi tuo NHL-osion vakiintunut tapa. Mutta näillä mennään.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No sen verran tarkoittaa, että jos Sveitsi voittaa Tanskan, Suomi tulee tarvitsemaan vähintään 5 pistettä, eli kyseisessä skenaariossa on tänään pakkovoiton edessä.

Jos Tanska olisi jäänyt nollille muita vastaan, jatkoaikatappio tänään olisi riittänyt pitämään homman omissa käsissä. Nyt ei riitä.

edit. Menee muuten todella kinkkiseksi jos
1. Suomi voittaa Ruotsin jatkoilla, ja Sveitsin varsinaisella (5p)
2. Sveitsi voittaa Tanskan varsinaisella (Sveitsi ja Tanska 5p)
3. Tsekki häviää Ruotsille (Tsekki 5p)

Mites tässä tapauksessa järjestys menee? Jos menee keskinäisissä matseissa kerättyjen pisteiden perusteella, niin Suomi olisi myös tässä skenaariossa ulkona, koska vähiten pisteitä keskinäisistä otteluista.

Joten jos en nyt ihan väärin tulkitse, ainoa tapa pitää jatkopaikka omissa käsissä, on voittaa tänään Ruotsi varsinaisella peliajalla?
Näin myös itse tuon tilanteen tulkitsen.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Onko "poika" Nylander isänsä poika tulevaisuudessa... Hyvä, mutta ei sitä terävintä kärkeä Änärissä kuitenkaan.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Veini torjui! Seisooko se sittenkin?
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Kuka tossa äsken heitti ihan älyttömän rännin kun olisi voinut pelata rauhassa pakkiparille?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mjoo, ehkä näissäkin ketjuissa olisi ollut selkeämpi otsikointi tuo NHL-osion vakiintunut tapa. Mutta näillä mennään.
Tästä olen samaa mieltä nyt on jo mennyt sekaisin, kun joko edellisen ketjun pitäisi olla ke, tai aiempien ketjujen olla toisin... mutta mun sössi on mun sössi.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Meinas tulla perus svenska maali. Päädyn kautta luistimeen ja siitä omiin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös