king of the jungle
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Kyllä milf lämpiää kun Aapeli laittaa kitaran soimaan.
Mun mielestä tota milffiä ei oo näytetty ennen. Veikkaan että olisin rekisteröinyt ja maininnut siitä täällä.
Aftonbladetin ja Huffingtonpostin lehdet on kyllä täyttä laatua aina ku Hurrit häviää :DPakko oli mennä heti tsekkaan Aftonbladetin sportti sivut.
"AJ AJ AJ Ruotsi TAPPIOLLA!
Sportlive2 | Sportbladet Live | Sportbladet | Aftonbladet
Eikös Ruotsi ole joka tapauksessa joko Suomen tai Sveitsin edellä?Ruotsilla on vielä kaikki mahdollisuudet päästä pelaamaan putoamissarjaa.
Aimo on hieno mies. Poikia kuljetti halliin treeneihin ja itse veti hirsiä treenien aikana parkkipaikalla autossaan.Isä Aimokin on huudeilla.
Mä meen kanssa aina Aftonbladetin ja Epressenin sivuille heti kun Ruotsi sössii joissain urheilukisoissa.Aftonbladetin ja Huffingtonpostin lehdet on kyllä täyttä laatua aina ku Hurrit häviää :D
Viime helmikuussa ihmettelin kun Raumalla pelatussa U18-turnauksessa näin tämän UP-näyttelijän myös katsomossa. Nythän vasta valkeni että poikansa matsia oli katsomossa.Jumalauta Uusi Päivä mies!!!
Joo ja soittaa kitaraa hyvin, varmaan paukuttaa tota milffiä sen mikä kerkee.Uusi tuttavuus on Aapeli Räsänen. Hyvä jätkä ja hyvä, hieno mies tuosta poijasta kasvaa. Jääkiekosta viis, päätä riittää.
Jotenkin tuli sellainen kuva tuosta Aapelista, että on liian fiksu kiekkostaraksi.