Monster energiajuoma tulee mieleen. On rumat.Onko Starsilla joku turvallisuusteemapeli kun pelaavat turvaliiveissä? On muuten helvetin rumat paidat.
Monster energiajuoma tulee mieleen. On rumat.Onko Starsilla joku turvallisuusteemapeli kun pelaavat turvaliiveissä? On muuten helvetin rumat paidat.
Blackout-kolmospaita on saanut inspiraation Dallasin keskustan yöllisestä silhuetista ja pilvenpiirtäjien vihreistä neonvaloista.Onko Starsilla joku turvallisuusteemapeli kun pelaavat turvaliiveissä? On muuten helvetin rumat paidat.
Juontaa juurensa tynkäkauden pleijareihin ja ottelusarjaan Coloradoa vastaan.Siis mä kuuntelin monta kertaa, että mikä helvetin JFK. Ilmeisesti Joel Fucking Kiviranta?
On toi Mäkinen aivan täysin vajaa äijä.
Joo ymmärrän, mutta onhan toi nyt aivan naurettavan kuuloista selostaa joku pelaaja nimellä JFK koska on itse joskus kiljunut tuota.Juontaa juurensa tynkäkauden pleijareihin ja ottelusarjaan Coloradoa vastaan.
On kyllä totaalinen blackout tullut paidan suunnittelijalle.Blackout-kolmospaita on saanut inspiraation Dallasin keskustan yöllisestä silhuetista ja pilvenpiirtäjien vihreistä neonvaloista.
Joo ymmärrän, mutta onhan toi nyt aivan naurettavan kuuloista selostaa joku pelaaja nimellä JFK koska on itse joskus kiljunut tuota.