Lapset alkaa olla sen verran isoja että on tärkeää että he saapuu turvalliseen kotiin.
Jutteleekohan naapurit kovin usein keskenään että hei sä oot hommannu tollasen hälytinjärjestelmän? Tai noh, itse asiassa mulla on tuossa naapurin mummolla joku hälytinjärjestelmä, mutta en ole käynyt pahemmin asiasta jutulla.Huonot on perustelut mainoksen naisella. Mutta kyllähän me kaikki tiedetään, että aivan turha olisi aviomiehen ruveta vänkäämään vastaan tuolle nutturapäälle. Pienemmällä riesalla pääsee kun kaivaa kuvetta ja hankkii sen saamarin verisuren saman tien.
Tuo Blue Jacketsin yv eilen ja tänään näyttää siltä, että Pate ei tule loppukaudesta saamaan enää yhtään kelvollista paikkaa ts. syöttöä tehdäkseen yv-maalin.Pate vois nyt yyveellä kihauttaa. Piristäisi tota hiippailua.
Tuo Blue Jacketsin yv eilen ja tänään näyttää siltä, että Pate ei tule loppukaudesta saamaan enää yhtään kelvollista paikkaa ts. syöttöä tehdäkseen yv-maalin.
Kyllähän se ensimmäisessä erässä toi kiekon hyvin alueelle ja mielestäni onnistuneesti pelasi tilanteen loppuun.Oliko Domi viime kaudella jo Montrealissa näin surkea? Puolentoista pelin aikana ei ensimmäistäkään hyvää ratkaisua kiekon kanssa.
Kyllä se tuollainen ihmeellinen kuskailija oli ja totaalinen musta aukko kiekolle, joskus kun kulkee niin pelaa ihan ok tiloissaan, mutta varsinainen joukkuepeli on kyllä mielestäni kovasti kehnoa. Tästä tuli mainittua Laineen siirron yhteydessä että tuossako sitä muka on herkkua tarjolla ketjukaveriksi..Oliko Domi viime kaudella jo Montrealissa näin surkea? Puolentoista pelin aikana ei ensimmäistäkään hyvää ratkaisua kiekon kanssa.
Anna palaa, josko saadaan vähän liekkiä tähän ketjuun! Verisuren Sarin tissit ei sitä saaneet aikaan:/En tiedä uskallanko, mutta mieleni minun tekevi skrivata muutama kriittinen sananen tuosta ”textbook top cheese” CBJ #29’stä...