Mainos

Otteluseuranta 28.–29.4.2016

• 12 096
  • 206

tiikeri

Jäsen
Kertakaikkiaan jäätävää hokia, huikea intensiteetti kokoajan pelissä. Ei väsytä tippaakaan tätä katsoessa. Määttä kentän heikoin lenkki jatkuvasti, ikävä todeta.

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Malkimilla ei kestänyt hermo. Hölmöili ylivoiman joukkueelta.
No mutta ajeli sentään Wilsonin ja antoi vähän hanskaa naamariin. Oli jo aikakin.

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Oliks toi Letangilta korkee maila vai Beagleltä mailasta kiinnipitäminen..? Olis ton jalalla ajamisen voinut capsillekin viheltää.

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Omaan silmään Ovechkin näyttää laiskemmalta kuin runkosarjassa.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
On tää kyllä vaan ihan mieletöntä lätkää mitä Caps ja Pens tarjoilee! Malkinin rystyhäkki oli kyllä komia ja samoiten taklaus, Määttä sen sijaan voi voi kun piti se tasoitus mennä lahjoittamaan...

Ferris

Jäsen
Nyt kun oon tuota Pensien ekaa maalia kelaillut, niin kyllä Bonino oli viemässä Orlovia kahville, mutta Schmidtin höntyily sinetöi sen ja aiheutti samalla tilanteen muuttumisen ylivoimahyökkäykseksi kun toinen Pens jäi vapaaksi.

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Nyt kun oon tuota Pensien ekaa maalia kelaillut, niin kyllä Bonino oli viemässä Orlovia kahville, mutta Schmidtin höntyily sinetöi sen ja aiheutti samalla tilanteen muuttumisen ylivoimahyökkäykseksi kun toinen Pens jäi vapaaksi.

Olihan siellä Williams(?) vielä takakarvaamassa, olisi voinut parilla potkulla lisää jopa ehtiä Lovejoyn kintereille. En tosiaan ole vielä kelaillut, eli voin olla väärässäkin. Mutta ensivaikutelma oli vitutus nimenomaan Orloviin.

Noh, varmaan samaa mieltä ollaan siitä, että ihan putkeen ei mennyt.

DrJerker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Oon itse jo hyvän aikaa sanonu Orlovia "Oh no! -Orloviksi" enkä näemmä syyttä
En kyllä ymmärrä tuota schmidtin "avojääpommiakaan" ei ainakaan kommunikaatio tunnu tuolla parilla toimivan.
Käsittämätöntä perseilyä tuossa tilanteessa.

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Pakko kyllä diggailla tätä Wilsonin Tomppaa. Mukavan fyysistä peliä.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
No no no no nyt hörpsähti ja sieltähän se Ovechkinin piste tuli sitten...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy