Otteluseuranta 28.–29.2.2016

  • 17 937
  • 229
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
16-6 vedot Capitalsille. Oli ihan mukavan näköistä kiekkoa ajoittain.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
On toi Kuznetsov kyllä aika huima jätkä. Pari kertaa jo pistänyt Keithiä vipuun eikä siihen moni pysty.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kanekin ossaa ihan kivasti. Ja Blackhawks ylivoimalle.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Toews 2-1. Teräväiseltä hyvä peli.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Chicagon DJ:lle pitää kyllä aina antaa kehut, varmasti paras biisilista kaikista halleista.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kane anto Holtbylle vähän mailasta, joku ois ehkä viheltäny.
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Kiitos Viaplay. Spoilaannuin ensiksi täällä koska streami on myöhässä, sitten kun odotin näkeväni tuon Toewsin maalin niin koko paska kaatui. Voi olla että joku muukin on keksinyt katsoa ilmaista lähetystä tänään.
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Chicago on kyllä Teräväiselle täydellinen paikka kehittyä huippupelaajaksi. Pääsee kehittymään aivan rauhassa tulevat vuodet (sikäli mikäli ei treidata) tulospaineiden levätessä muiden hartioilla.
 

B4rre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks ja CBJ (tyttöystäväjoukkue)
Kyllä tämä Teuvon sentteripeli ihan hyvältä näyttää. Se on asia erikseen, saako itse tai kaverit mistään sisään, mutta vasta sitten olen huolestunut, jos eivät pääsisi paikoille. Itse olen ollut kyllä ihan autuaan tietämätön, mitä kenttiä vastaan ovat nyt kotona tänään pelanneet?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös