Laine huus sille vaihtopenkiltä juuri optimaaliseen aikaan ”VARO” ja siitä se sekosi.Mitä viddua toi Floridan pakki vai mikä lie teki ja pelaa tarunhohtoisessa?
Joo, ja muunmaalaiset ketjukaverit vittuillaakseen laukoo tyhjistä ohi jos oli suomalaisen syöttö. Niin kuin nyt tuo Barkovin syöttö yv:llä, jos olisi ollut ruotsalaisen syöttö niin olisi tehnyt.Taasko suomalaisia sorsitaan eikä anneta pistettä?
On kyllä teksti-tv:n taso laskenu...ennen sieltä pysty lukeen mitä erkkaa Selanne oli laittanu lapaan toisella erätauolla!Ei näillä Teksti-TV:n etusivulle pääse, pitäisi se maali tehdä.
Vai joko siellä on otsikko "Laine takakarvasi Montrealin johtoon"
Jokainen oikea maalintekijä häpeää syöttöpisteitään ja pitää niitä epäonnistumisina.Laine on niin epäitsekäs pelaaja! Järjestelee ketjukavereilleen maaleja siten, ettei itse vahingossakaan saa pisteitä. Tiimipelaajan suoranainen esikuva!
Nyt mä honaan miks Pate on 8+1. Tekee maaleja tai sitten värkkää maalit takakarvauksella tjms. tavoin mistä ei jää noloja syöttöpisteitä. Miettikää nyt, jos Patella olisi tähänkin peliin 0+2. Eihän se kehtais enää Montrealiin palata.Jokainen oikea maalintekijä häpeää syöttöpisteitään ja pitää niitä epäonnistumisina.
On tuo Armia aika elukka. Varmaan olisi käyttöä jossain Stanley Cupia tavoittelevassakin jengissä.
Kyllä joku tästäkin pelistä keksii jotain itkemistä.Laine onnistuu 5vs5 pelissä.
Laine takakarvaa.
Laine kerää plussapalloja.
Laine pelaa nolla plus nollaa.
Yhden tempun poni.
Tän matsin jälkeen saa taas seistä parkkialueella ja laukoa.
Juu ja Pennanen pudottais jengistä ilman haleja/kättelyitä.Nyt mä honaan miks Pate on 8+1. Tekee maaleja tai sitten värkkää maalit takakarvauksella tjms. tavoin mistä ei jää noloja syöttöpisteitä. Miettikää nyt, jos Patella olisi tähänkin peliin 0+2. Eihän se kehtais enää Montrealiin palata.
Ihan paska kun ei oo tehny vielä yhtäkään ylivoimamaalia.Kyllä joku tästäkin pelistä keksii jotain itkemistä.