Otteluseuranta 28.–29.11.2021

  • 3 683
  • 64

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miksi Viasat pilaa nämä hienot primetime-pelit tällaisella kaksikolla, joka ei selosta eikä kommentoi vaan lässyttää joutavia.
Pakko olla samaa mieltä. Mäkinen olisi itsekseen hyvä mutta kun siellä on kaveri Nemo niin todella paskaa kuultavaa.

Joskus täällä on Tero Kainulaista vähän dissattu mutta itse pidän miehen selostuksesta ja toivoisin että häntä kuulisi enemmän näissä peleissä.
 

Ferris

Jäsen
Miksi Viasat pilaa nämä hienot primetime-pelit tällaisella kaksikolla, joka ei selosta eikä kommentoi vaan lässyttää joutavia.

Onko Mäkinen kertaakaan edes puolittain kehunut Capseja? En siis itse katso kyseistä lähetystä ja ihan mielenkiinnosta kyselen. Vuosien myötä vaan huomannut, että Caps ei todellakaan kuulu suosikkeihinsa. Toki ei kyllä kuulu suomalaisen median suosikkeihin muutenkaan.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pakko olla samaa mieltä. Mäkinen olisi itsekseen hyvä mutta kun siellä on kaveri Nemo niin todella paskaa kuultavaa.

Joskus täällä on Tero Kainulaista vähän dissattu mutta itse pidän miehen selostuksesta ja toivoisin että häntä kuulisi enemmän näissä peleissä.
Mulle tulee Kainulaisesta aina mieleen jotkut ikivanhat Eurosportin jalkapallokoosteet jostain Afrikan mestaruuskisoista ja vanhoista Mestarien liigan lähetyksistä. Eikä siinä, noita oli kersana kiva katsoa ja tykkään miehen tyylistä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Pakko olla samaa mieltä. Mäkinen olisi itsekseen hyvä mutta kun siellä on kaveri Nemo niin todella paskaa kuultavaa.

Joskus täällä on Tero Kainulaista vähän dissattu mutta itse pidän miehen selostuksesta ja toivoisin että häntä kuulisi enemmän näissä peleissä.

Kainulainen selostaa samaan aikaan Minnesotan ja Tampan välistä peliä. Rauhoittavampaa menoa.


E
Siis ei alkanut samaan aikaan, mutta on samaan aikaan kuitenkin menossa. Sekavaa...
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Onko Mäkinen kertaakaan edes puolittain kehunut Capseja? En siis itse katso kyseistä lähetystä ja ihan mielenkiinnosta kyselen. Vuosien myötä vaan huomannut, että Caps ei todellakaan kuulu suosikkeihinsa. Toki ei kyllä kuulu suomalaisen median suosikkeihin muutenkaan.

mäkinen on kääntänyt takkinsa, etenkin Ovien osalta. Nykyään Caps ja Ovechkin on kovaa hommaa.

ihan on ollut hyvä peli! Kärkimatsin tasoa. Kova vauhti, fyysistä, taktista.

edit. Nykyään kun mäkinen ei käytä puolta lähestyajasta Ovechkinin haukkumiseen mua ei kyllä Nemo-Mäkinen kaksikko häiritse. Vähän tommonen jenkkityylinen jutustelu toimii mulle kyllä paremmin kuin kliininen pelin selostaminen. Onhan mulla silmät päässä niin ei jää pelitapahtumatkaan huomaamatta vaikka joku ei siinä kokoaikaa kerro mitä tapahtuu.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kainulainen selostaa samaan aikaan Minnesotan ja Tampan välistä peliä. Rauhoittavampaa menoa.
Joo niinhän se näyttäisi olevan, taidan jatkaa kuitenkin tämän pelin parissa loppuun kun tällä tuli aloitettua. Toisaalta ehkä kohta tekee mieli rauhoittavia joten Kainulaisen pariin...
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
mäkinen on kääntänyt takkinsa, etenkin Ovien osalta. Nykyään Caps ja Ovechkin on kovaa hommaa.
Ja tosiaan Nieminenkin yhtyy nyt Ovy-kehuihin. Ei oikein kehuja kuulunut aikanaan. Mutta sehän on hyvä, että ei ole jäänyt mitään asenteellista suhtautumista päälle, vaan kehutaan kun aihetta todellakin on.

Ja puolustan jälleen Niemistä; pidän jutuistaan. Kommentaattorina heikkoutenaan on ehkä pitkään kestävät puheet silloin kun taustalla näkyy jo tiukkaa tilannetta muodostuvan, mutta kokonaisuutena toimii Mäkisen kanssa minulle hyvin.
 

Ferris

Jäsen
mäkinen on kääntänyt takkinsa, etenkin Ovien osalta. Nykyään Caps ja Ovechkin on kovaa hommaa.

ihan on ollut hyvä peli! Kärkimatsin tasoa. Kova vauhti, fyysistä, taktista.

edit. Nykyään kun mäkinen ei käytä puolta lähestyajasta Ovechkinin haukkumiseen mua ei kyllä Nemo-Mäkinen kaksikko häiritse. Vähän tommonen jenkkityylinen jutustelu toimii mulle kyllä paremmin kuin kliininen pelin selostaminen. Onhan mulla silmät päässä niin ei jää pelitapahtumatkaan huomaamatta vaikka joku ei siinä kokoaikaa kerro mitä tapahtuu.

No joo, tottahan tuo varmaan on, että kelkka on kääntynyt. Niin tuntuu tapahtuvan kun satut mestaruuden voittamaan eikä voi enää käyttää läpikaluttua "ei ole mikään kun ei ole mitään voittanut"-mantraa. Kertaalleen jossain kohdin mestaruuden jälkeen oli kuukauden viaplay-paketti itellä ja sattu pari Caps-peliä Mäkisen selostamana. Kovin kehui AO:ta ja Capseja, mutta ei se mun korvaan vakuuttavalta kuulostanut, kun kymmenen vuotta on läpipaskaksi haukkunut. Erityisesti jäänyt mestaruuskevät/-kesä mieleen ja siitä finaalisarja, jossa Ika ja Mäkinen joka peliä ennen Vegasia kävivät läpi puoli tuntia kehuen ja sitten joku kymmenminuuttinen pakkopulla Capseista.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Kolmannen erän alkuun heti jäähy Carolinalle. Ei oikein lähde takaa-ajo, ainakaan vielä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
No joo, tottahan tuo varmaan on, että kelkka on kääntynyt. Niin tuntuu tapahtuvan kun satut mestaruuden voittamaan eikä voi enää käyttää läpikaluttua "ei ole mikään kun ei ole mitään voittanut"-mantraa. Kertaalleen jossain kohdin mestaruuden jälkeen oli kuukauden viaplay-paketti itellä ja sattu pari Caps-peliä Mäkisen selostamana. Kovin kehui AO:ta ja Capseja, mutta ei se mun korvaan vakuuttavalta kuulostanut, kun kymmenen vuotta on läpipaskaksi haukkunut. Erityisesti jäänyt mestaruuskevät/-kesä mieleen ja siitä finaalisarja, jossa Ika ja Mäkinen joka peliä ennen Vegasia kävivät läpi puoli tuntia kehuen ja sitten joku kymmenminuuttinen pakkopulla Capseista.

Noh kyllähän tuon kokonaisvaltainen pelaaminen meni Trotzin alaisuudessa pala palalta eteenpäin. Reilu 10 vuotta paskaa tolla saralla, ja kuraa siitä ansaitusti. Ja tämän kauden vire on suoraan sanottuna hurja. Puolestaan kehut on ansaittu. Yksi cuppi niin no, se on yksi. Sen sijaan parisenkymmentä first exittiä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kaunis tasoitusmaali. Vähän se ilmassa roikkuikin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Miksi ei ole rankkari?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei ollut erikoinen huitaisu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös