Otteluseuranta 27.5.2023 (14. kisapäivä)

  • 31 713
  • 884

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Nyt kun Latvia tippui, niin parasta olisi jos Saksa voittaisi. Jenkkien voitossa on se sama aspekti, kuin kanukeiden voittaessa, että eipä siellä juuri ketään taida kiinnostaa. Sen sijaan, jos Saksa onnistuisi nyt kisat voittamaan, niin uskon että siellä tätä juhlittaisiin ja arvostettaisiin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

Laiskiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, AC Oulu
Mistä tiedät miten Jenkkejä tai Kanadaa kiinnostaa?
Jenkitkin voittanut tähän mennessä kaikki pelit, taitaa sentään vähän siis kiinnostaa.
Muotoilin tämän kieltämättä vähän huonosti. En epäile lainkaan etteikö itse pelaajia kiinnostaisi hyvinkin paljon voittaa, vaan tarkoitin sitä, että Saksassa, ja etenkin Latviassa tavan kansan keskuudessa voitto Jääkiekon MM-kisoissa olisi paljon suurempi juttu kuin Pohjois-Amerikassa
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Voi vihtori! Tää harmittaa jopa Suomen tappiota enemmän. Toivottavasti Saksa sentään tekisi yllätyksen ja voittaisi Pohjois-Amerikkalaiset. Harmittaisi jos kisojen finaali pelattaisiin kokonaan sellaisten maiden kesken, jossa kisat ei kiinnosta pätkän vertaa

Mistä tiedät miten Jenkkejä tai Kanadaa kiinnostaa?
Jenkitkin voittanut tähän mennessä kaikki pelit, taitaa sentään vähän siis kiinnostaa.
Joukkueet ja maat on eri asioita. Joukkueita varmasti kiinnostaa, mutta Laiskiainen tarkoittu maita.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Jos Florida voittaa Stanley Cupin, antaisin Conn Smythen Zitolle siitä, että tajusi treidata Weegarin pois. Ja minä kun pidin Daniel Sterniä ja Joe Pesciä masokistisina näyttelijöinä heidän Yksin kotona -elokuvien roolisuorituksilla.
 

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä ketju on miltein yhtä hyvä viihdettä kuin toi äskeinen peli
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Muotoilin tämän kieltämättä vähän huonosti. En epäile lainkaan etteikö itse pelaajia kiinnostaisi hyvinkin paljon voittaa, vaan tarkoitin sitä, että Saksassa, ja etenkin Latviassa tavan kansan keskuudessa voitto Jääkiekon MM-kisoissa olisi paljon suurempi juttu kuin Pohjois-Amerikassa

Latviassa varmasti on vähän isompikin juttu, mutta Saksassa itse uskoisin mestaruuden olevan yhtä "iso juttu" kuin jenkeille, eli hyvällä tuurilla media kirjoittaa pienen jutun, jota lukee kaksi ihmistä.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Latviassa varmasti on vähän isompikin juttu, mutta Saksassa itse uskoisin mestaruuden olevan yhtä "iso juttu" kuin jenkeille, eli hyvällä tuurilla media kirjoittaa pienen jutun, jota lukee kaksi ihmistä.

Olisko noin? En vilpittömästi tiedä. Toki, jalkapallo on kuningas, sitten on ampumahiihtoa, Röhlerin 90 metrin kaaret ja mitä vielä.

Olisko mestaruudella/finaalipaikalla kuitenkin aitoa boostia urheilu/kiekkoskenessä? Näkyköhän 2018 olympiahopea mitenkään?
 

Alejandro

Jäsen
Latviassa varmasti on vähän isompikin juttu, mutta Saksassa itse uskoisin mestaruuden olevan yhtä "iso juttu" kuin jenkeille, eli hyvällä tuurilla media kirjoittaa pienen jutun, jota lukee kaksi ihmistä.
Epäilen. Leon Draisaitl valittiin pari vuotta sitten vuoden saksalaiseksi urheilijaksi, joten uskoisin, että jääkiekon maailmanmestaruus noteerattaisiin varmasti. Kyllä siellä jääkiekko kiinnostaa useampaa, kuin kahta ihmistä.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Olisko noin? En vilpittömästi tiedä. Toki, jalkapallo on kuningas, sitten on ampumahiihtoa, Röhlerin 90 metrin kaaret ja mitä vielä.

Olisko mestaruudella/finaalipaikalla kuitenkin aitoa boostia urheilu/kiekkoskenessä? Näkyköhän 2018 olympiahopea mitenkään?

No siis mitä olen itse ymmärtänyt on, että Saksassa on kolme urheilulajia ja ne ovat: Jalkapallo, jalkapallo ja jalkapallo.

Lähinnä muita lajeja uutisoidaan, koska on pakko muutakin sisältöä saada.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Epäilen. Leon Draisaitl valittiin pari vuotta sitten vuoden saksalaiseksi urheilijaksi, joten uskoisin, että jääkiekon maailmanmestaruus noteerattaisiin varmasti. Kyllä siellä jääkiekko kiinnostaa useampaa, kuin kahta ihmistä.

Joo toki jääkiekko on noussut siellä ja Draisaitl on saanut hyvin nimeä siellä.

Mutta jos puhutaan merkityksestä, niin mahdollinen mestaruus ei näkyisi Berliinissä missään.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Jenkkien puolella ollaan. Saksaa ei kyllä millään pysty. Mutta toivotaan hyvää peliä.

U-S-A!
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Periaatteessa Saksa olisi kiva jos painaisivat mestariksi asti, mutta pahoin pelkään, että Saksan meno finaaliin sinetöi kanukkien voiton. Taktisesti siis toivotaan USA finaaliin ja mestariksi, Saksa pronssipeliin ja pronssi Latviaan.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Alex Tuch(ia) kääntämässä.

- Alkio
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jos finaali on Jenkit-Kanada, tulee rytinää.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
USA 2-0. Tämä pelihän alkaa olla nopeasti valmis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös