Otteluseuranta 27.5.2023 (14. kisapäivä)

  • 30 665
  • 884

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Harmi kun Söderholm ei ole enää tiimeineen penkin takana.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Mulla ei koska siellä ei “kansa” arvosta näitä mihinkään... Eikä juuri pelaajatkaan (pl. kisoissa olevat), aina jää tosi starbat tulematta kisoihin.
Joo ei arvosteta jenkkilässä näitä, mutta siis kyllähän tuota joukkuetta kiinnostaa nämä kisat ja näki että harmitti hävitä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tuuletin paskan maan jatkoaikamaalia kovempaa kuin yhdenkään leijonien. Ja Latvian. Voi perkele. Onko tämä normaalia?
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Toivottavasti ei tartte Saksan harmitella myös omasta puolestaan. Voipi olla, että huomenna tulee Draisaitlin taitoja ikävä. Kanada lienee epätodennäköisin maa enää sulamaan tässä vaiheessa.

Minun mielestä Kanada on näissä kisoissa ihan “tavallinen kuolevainen”, ei se tyypillinen vittumaisen osaava ja ylimielinen (syystä), vaikka nyt Suomen voittivatkin. Kyllä minä tälle Saksalle annan vielä mahdollisuuden mestaruuteen!
 

Broadstreet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Philadelphia Flyers
Tossa kun katsoi saksalaisten iloitsemista, niin kiva nähdä että joillekkin tämä turnaus merkitsee jotain. Ei ole ihan pelkkä höpö höpö läpsyttely.
Hienoa Saksa! Nosti heti turnauksen mielenkiintoa itselle. Yllätykset maistuu aina.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Grimaldille voisi antaa jakkaran haastatteluun.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Nyt Saksa voisi tehdä vielä viimeisen jättiyllätyksen ja viedä mestaruuden. Se jos mikä kruunaisi nämä kisat.
Viimeksi olen ollut toivonut Saksan jääkiekkomaajoukkueelle menestystä vuoden 2018 olympialaisissa.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saksa tekee kyllä jätti paukun kaataa Jenkit ja menee finaaliin.
Liebes Deutschland! Gut gemacht.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Onko Saksa historian eka jengi, joka on pelannut jalkapallon ja jääkiekon MM-finaaleissa?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Minun mielestä Kanada on näissä kisoissa ihan “tavallinen kuolevainen”, ei se tyypillinen vittumaisen osaava ja ylimielinen (syystä), vaikka nyt Suomen voittivatkin. Kyllä minä tälle Saksalle annan vielä mahdollisuuden mestaruuteen!

Nimenomaan. Kanada osoitti pikkumaisuutensa jo Latviaa vastaan. Kova on möykkä, mutta teatteria harrastavia hiirulaisia sielläkin näköjään on. Jos löi Saksa jenkit tonttiin, niin miksei Kanadaakin?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Minun mielestä Kanada on näissä kisoissa ihan “tavallinen kuolevainen”, ei se tyypillinen vittumaisen osaava ja ylimielinen (syystä), vaikka nyt Suomen voittivatkin. Kyllä minä tälle Saksalle annan vielä mahdollisuuden mestaruuteen!
Varmasti on saumansa Saksallakin, mutta toisaalta muistetaan nyt millainen ripulikasa Kanada oli 2021 MM-kisoissa. Sehän oli ihan surkeaa suorittamista, kunnes heräsivät puolivälierissä. Voisi vetää siitä semmoisen pirulle pikkusormi vertauksen, kun Suomi hukkasi sen yhden pinnan Kanadalle alkulohkossa...

Kazakhstan tuskin olisi "Kanadoita" tehnyt, heh.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös