Saksa sai viimein revanssin 1934 MM-kisojen semifinaalista, jonka USA voitti 3-0.
On Saksa kyllä yksi kisojen parhaiten valmennetuista joukkueista. Systemaattisella vyöryllä ne vei pelin väkisin tasoihin.
Joo ei arvosteta jenkkilässä näitä, mutta siis kyllähän tuota joukkuetta kiinnostaa nämä kisat ja näki että harmitti hävitä.Mulla ei koska siellä ei “kansa” arvosta näitä mihinkään... Eikä juuri pelaajatkaan (pl. kisoissa olevat), aina jää tosi starbat tulematta kisoihin.
Niinpä. Kyseessä kuitenkin varsinainen #someklassikko.Naurettavaa, kun studiossa ei otettu tähän heti kantaa.
Kai se nyt sen verran iso maa on, että jotakuta kiinnostaa?Joo ei arvosteta jenkkilässä näitä, mutta siis kyllähän tuota joukkuetta kiinnostaa nämä kisat ja näki että harmitti hävitä.
Vielä suurempi harmi kun siellä ei ole enää Xaver Unsinn hattuineen.Harmi kun Söderholm ei ole enää tiimeineen penkin takana.
SAKSA Finaaliin! Tosin nyt varmaan Kanada voittaa tylsästi huomenna...
No varmasti jotakuta kiinnostaa, mutta ei missään nimessä samalla tavalla, kuin Euroopan maissa.Kai se nyt sen verran iso maa on, että jotakuta kiinnostaa?
Toivottavasti ei tartte Saksan harmitella myös omasta puolestaan. Voipi olla, että huomenna tulee Draisaitlin taitoja ikävä. Kanada lienee epätodennäköisin maa enää sulamaan tässä vaiheessa.
Toivottavasti ei tule antikliimaksia Kanadan ja Jenkkien voittojen kautta. Kiinnostavat matsit edessä kyllä.Kiitos Saksa ja Latvia, huomiset matsit kiinnostaa paljon!
Joo ei arvosteta jenkkilässä näitä, mutta siis kyllähän tuota joukkuetta kiinnostaa nämä kisat ja näki että harmitti hävitä.
Minun mielestä Kanada on näissä kisoissa ihan “tavallinen kuolevainen”, ei se tyypillinen vittumaisen osaava ja ylimielinen (syystä), vaikka nyt Suomen voittivatkin. Kyllä minä tälle Saksalle annan vielä mahdollisuuden mestaruuteen!
Sanakirja.orgin mukaan Morra.2019 Suomi? Ilman Mörköä. Mitä 'mörkö' on muuten saksaksi?
Varmasti on saumansa Saksallakin, mutta toisaalta muistetaan nyt millainen ripulikasa Kanada oli 2021 MM-kisoissa. Sehän oli ihan surkeaa suorittamista, kunnes heräsivät puolivälierissä. Voisi vetää siitä semmoisen pirulle pikkusormi vertauksen, kun Suomi hukkasi sen yhden pinnan Kanadalle alkulohkossa...Minun mielestä Kanada on näissä kisoissa ihan “tavallinen kuolevainen”, ei se tyypillinen vittumaisen osaava ja ylimielinen (syystä), vaikka nyt Suomen voittivatkin. Kyllä minä tälle Saksalle annan vielä mahdollisuuden mestaruuteen!
Englanti?Onko Saksa historian eka jengi, joka on pelannut jalkapallon ja jääkiekon MM-finaaleissa?
Kobold.Mitä 'mörkö' on muuten saksaksi?