Antsa arpoisi tilannetta vielä pelin jälkeenkin.Porukka aina täällä soimaa Saukkosta ja Mertsiä, mutta ihan yhtä pihalla on Alkiokin.
Onhan Alkio nyt jestas sentään jääkiekkoselostaja verrattuna kehnoon Mertarantaan.On tämä Alkiokin mertsimäisesti kassalla. Joka tilanteessa askeleen jäljessä.
Mä arvostan suunnattomasti Mertsiä ja Alkiota, kun ovat kassalla.On tämä Alkiokin mertsimäisesti kassalla. Joka tilanteessa askeleen jäljessä.
Latviassa varmasti on vähän isompikin juttu, mutta Saksassa itse uskoisin mestaruuden olevan yhtä "iso juttu" kuin jenkeille, eli hyvällä tuurilla media kirjoittaa pienen jutun, jota lukee kaksi ihmistä.
Mertsi väittäisi joko vieläkin, että oli maali, tai vaihtoehtoisesti, että kokoajan oli sitä mieltä ettei ollut maali.On tämä Alkiokin mertsimäisesti kassalla. Joka tilanteessa askeleen jäljessä.
Hoopi Hänninen taas olisi ollut puoli minuuttia hiljaa ja jatkunut sitten jostain mistä nyt olisi jatkanutkaan.Mertsi väittäisi joko vieläkin, että oli maali, tai vaihtoehtoisesti, että kokoajan oli sitä mieltä ettei ollut maali.
Tähän on jo varsin paljon tullut vastauksia mutta esim. Saksan suurin lehti Bild oli aika paljonkin varannut urheilusivuilleen tilaa tälle välierälle. Kyllä varmasti noteerattaisiin, ei nyt samalla tasolla kuin Suomessa mutta saisi huomattavasti enemmän porukkaa sekaisin kuin Yhdysvalloissa.
Tässä tapauksessa Alkion ja Mertsin tulisi maksaa katsojalle eikä toisinpäin.Mä arvostan suunnattomasti Mertsiä ja Alkiota, kun ovat kassalla.
Katsojat saavat suunnattoman hyvää oikeassa olemisen tunnetta, kun huomaavat selostajan olevan väärässä ja katsojan itse oikeassa.
Mertsi väittäisi joko vieläkin, että oli maali, tai vaihtoehtoisesti, että kokoajan oli sitä mieltä ettei ollut maali.
Mertsi kysyi käykö Mobilepay?Tässä tapauksessa Alkion ja Mertsin tulisi maksaa katsojalle eikä toisinpäin.
Tää toinen välieräpari on kyllä kuin kahden "kuohitun" joukkueen kohtaaminen Kanadan ja Latvian peliin verrattuna. Ei mitään jakoa kummallakaan tällaisella pelillä finaalissa Kanadaa vastaan.
Vitsinhohkoinen? Tai ehkä kaskunhohkoinenJos NHL on tarunhohtoinen, niin mikä liiga sitten on? Sadunhohtoinen?