Otteluseuranta 27.4.

• 9 491
  • 81

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Jos oikein ymmärsin, selostajat hieman kritisoivat Hagmanin itsekkyyttä kahdella tyhjää maalia vastaan tilanteessa. Ei edes katsonut syöttöpaikkaa.

Richards ja Zubov opettivat Sharksille peliä. Katsoin vain kolmannen erän, joten ehkä Martyn loisto jäi siksi vähälle huomiolle.

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Hmmm, mistähän SJ-selostajat nyt eivät nillittäisi? Hienoa, että Hakkikin onnistui. Loistava kolmas erä, Richards nousi juuri niin kuin pitikin.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Richards astui esille silloin kun clutch-pelaajien pitääkin. 1+2 kolmannessa erässä.

1+3...aikamoinen.

Hagmanin "itsekkyys tyhjiin tehdessä" alkaa kuulostaa Sheddenin "ne hymyili mulle"-lausuntoa pahemmalta möläytykseltä.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Hagmanin "itsekkyys tyhjiin tehdessä" alkaa kuulostaa Sheddenin "ne hymyili mulle"-lausuntoa pahemmalta möläytykseltä.

Kyllä, tai sitten samaan kategoriaan kuin Matti Virmanen: "emme raportoineet, saa nähdä, ovatko muut yhtä urheilullisia..."

Voi olla, että haialtaassa kunnioitetaan vastustajaa, eikä rangota tyhjiin. Hagmanilta oli ihan fiksu ratkaisu viedä itse loppuun asti, sillä tuli siellä takana joku kuitenkin. Tuskin olisi ehtinyt, mutta mielestäni oli joukkuepelaamista tappaa Sharksien takaa-ajo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy