Nashvillen tuleva varaus siis!Mulle tulee taas Juuse Saros. Etenkin liikkuminen on Rimpisellä iso vahvuus.
Jep, Saros tuosta tyylistä ja liikkeestä tulee mieleen.Mulle tulee taas Juuse Saros. Etenkin liikkuminen on Rimpisellä iso vahvuus.
Huikeeta.En muista vuotta, mutta jossain draft-tilaisuuden liveseurannassa tuli Nättinen anaheimiin -viesti lähes samaan aikaan ties kuinka monta kertaa. Tietäjät tietää.
Saisivat alkuun luopua ajatuksesta, että U20 päävalmentajan pitää olla päätoimisena tossa hommassa. Ei noista koutseista tuu kuin powerpoint-esitysten vetäjiä, kun eivät useampaan vuoteen ole oikeassa joukkueurheilussa sekä toiminnassa mukana.Niillä on kyllä rahaa. Ne saisi kenet haluaa.
On kyllä harmi, että Rassen itseluottamus on täysin murentunut samalla kun Pelsu on kyntänyt syvissä vesissä. Se alkusyksynä nähty Kumpulainen olisi ollut ilman muuta tämän joukkueen kantavia voimia.
Ok, olisiko sulla nimiä?
No nyt löytyi vielä yksi tapa pelikirjaan, kuinka saadaan paikkoja. Se on vastustajien virheet. Luotetaan siis siihen, että Suomen yksilöt luovat tai Saksan pelaajat tarjoavat paikkoja.Ei tämä Mikkolan projekti vakuuta minua millään tavalla. Kuten varmaan jokainen huomaa, ei itse pelitapa tuota maalipaikkoja vaan enemmänkin pelaajien yksilötaito. Suomen parhaimmat maalipaikat ja maali syntyivät pelaajien yksilötaidon ansiosta eikä Mikkolan ansiosta. Harmillista, että Mikkola on penkin takana.
U20 päävalmentaja voisi olla miesten maajoukkueen apuvalmentajanaSaisivat alkuun luopua ajatuksesta, että U20 päävalmentajan pitää olla päätoimisena tossa hommassa. Ei noista koutseista tuu kuin powerpoint-esitysten vetäjiä, kun eivät useampaan vuoteen ole oikeassa joukkueurheilussa sekä toiminnassa mukana.
Rimpinen.On jotenkin valju meininki koko hommassa. Ei jaksa innostua. Ei ole ketään mielenkiintoista yksittäistä pelaajaa kenen otteita olisi mukava seurata.