Kova vahvistus kyllä nimellisesti jos on saatu Henri Jokiharju yli-ikäisenä rosteriin suoraan tarunhohtoisesta
Ja harmi kun se nättinenkin meni anaheimiin.Kova vahvistus kyllä nimellisesti jos on saatu Henri Jokiharju yli-ikäisenä rosteriin suoraan tarunhohtoisesta
Sami Niku teki 7 peliin 2 pistettä U20-kisoissa.Ja harmi kun se nättinenkin meni anaheimiin.
Mulla olisi Tamin numero.Hirveetä peliä jotain Saksaa vastaan. Eiks tonne oikeesti saa kunnon valmentajia?
Hirveetä peliä jotain Saksaa vastaan. Eiks tonne oikeesti saa kunnon valmentajia?
Hyvät maksaa, eivätkä suostu lämmittämään liiton saunan kiuasta.Hirveetä peliä jotain Saksaa vastaan. Eiks tonne oikeesti saa kunnon valmentajia?
Tää on se mitä liitto haluaa.
Tätä ne tilaa, tätä ne saa.
Tämän ottelun perusteella tulee äkkiä muuan Pekka Rinne mieleen tuosta torjuntatyylistä.Rimpinen pitää Suomea pystyssä ottelusta toiseen.
Ville Hämäläisen.Kenet liitto tonne saisi?
Kenet liitto tonne saisi?
Mulle tulee taas Juuse Saros. Etenkin liikkuminen on Rimpisellä iso vahvuus.Tämän ottelun perusteella tulee äkkiä muuan Pekka Rinne mieleen tuosta torjuntatyylistä.
Ismolla on Ismon numero.Mulla olisi Tamin numero.
En muista vuotta, mutta jossain draft-tilaisuuden liveseurannassa tuli Nättinen anaheimiin -viesti lähes samaan aikaan ties kuinka monta kertaa. Tietäjät tietää.Voisko joku avata mistä/miten tämä "nättinen anaheimiin" on lähtenyt? Joo ei kuulu tänne mutta Late Mikkolakin on väärässä paikassa. Nii.
Niillä on kyllä rahaa. Ne saisi kenet haluaa.