Saarelaisista en tiedä, mutta Jon Cooper tiedotti näin pelaajilleen. Onko Tampalla ketjut täynnä?Eikö siellä juuri joku saarelainen uhonnut että älkää luuserit tulko peliin jos ette usko että mennään tästä jatkoon?
Saarelaisista en tiedä, mutta Jon Cooper tiedotti näin pelaajilleen. Onko Tampalla ketjut täynnä?Eikö siellä juuri joku saarelainen uhonnut että älkää luuserit tulko peliin jos ette usko että mennään tästä jatkoon?
Kahvia koneeseen. Itsekin joutuu heräämään aika aikaisin huomenna mutta taidan hetken vielä katsoa seuraavaakin peliä.Harvinaisen tylsiä pelejä tarjoillaan kun olisi köyhilläkin saumaa katsoa. Aho ollut luvalla sanoen aika kehno tänään ja eipä tuo Kotkaniemikään ole oikein onnistunut paikastaan huolimatta. Teuvolla ihan hyvää yritystä ja hienosti hoiti pelin tasoihin. Nyt sitten olisi sankarin viittaa tarjolla jatkoilla, mut kait sieltä sit joku Nelson tai Barzal tulee kyykyttämään. Pitikin mennä jatkoille kun aamusta pitäisi olla hereilläkin.
Taisikin olla Boltsin valmentaja joka noin sanoin.Hyvin ovat uskoneet, tänään taitaa olla parikin tuhatta tyhjää paikkaa hallissa.
Joo, tuo uutinen oli itsellä niissä pakotetuissa uutisissa kun samsungilla vahingossa "hipaisee" sivulle. En ehtinyt juttua lukemaan.Saarelaisista en tiedä, mutta Jon Cooper tiedotti näin pelaajilleen. Onko Tampalla ketjut täynnä?
Pakko mainostaa kun ovat ostaneet oikeudet.Nyt on pakko avautua, NHL-ottelun erätauko, ootellaan jatkoerää, niin buffataan MM-kisoja. Eikö nyt löydy muuta aihetta NHL-otteluun. Kysyn vaan.
No se ratkeskin siihen, että lähetys loppui kesken. Hienostihan se meni, kun peliä ei näytettykään kokonaan. Eihän se ratkaisu nyt ketään kiinnosta. No nukkumaan sitten.Kahvia koneeseen. Itsekin joutuu heräämään aika aikaisin huomenna mutta taidan hetken vielä katsoa seuraavaakin peliä.
Täh? Kyllä tämä ainakin Oulussa näkyy vielä subilta.No se ratkeskin siihen, että lähetys loppui kesken. Hienostihan se meni, kun peliä ei näytettykään kokonaan. Eihän se ratkaisu nyt ketään kiinnosta. No nukkumaan sitten.
Siis missä loppui lähetys kesken?No se ratkeskin siihen, että lähetys loppui kesken. Hienostihan se meni, kun peliä ei näytettykään kokonaan. Eihän se ratkaisu nyt ketään kiinnosta. No nukkumaan sitten.
Voi huoletta ennustaa, että tällä pelillä Carolina ei ole niitä suurimpia Stanley Cup suosikkeja. Esim. Colorado, Panthers, Toronto tai Vegas syö alkupaloiksi Carolinan kaltaisia joukkueita.Ei vakuuta Carolina nyt, ei sitten yhtään. Varsinkaan hyökkäyspelinsä osalta. Toisessa erässä oli hetkensä, mutta kolmas ollut hyvin tukkoista.
Laitoit TV:n kiinni? Kyllä se muuten näkyy..No se ratkeskin siihen, että lähetys loppui kesken. Hienostihan se meni, kun peliä ei näytettykään kokonaan. Eihän se ratkaisu nyt ketään kiinnosta. No nukkumaan sitten.
No onneksi avauduin, kun mulla oli joku lapsilukko tossa, mikä oletti siellä näytettävän väkivaltaviihdettä, joka ei sovi perheen pienemmille. Lähetys jatkui kun nämä viestit luettuani näpytin koodin. Kiitos teille! Ja jatkuu pelit täälläkin. Hyvästi hyvät yöunet.Täh? Kyllä tämä ainakin Oulussa näkyy vielä subilta.
Sitä tämä kyllä on, kun puhutaan kendosta ja varsinkin NHL:stä ;-)No onneksi avauduin, kun mulla oli joku lapsilukko tossa, mikä oletti siellä näytettävän väkivaltaviihdettä, joka ei sovi perheen pienemmille.
Onneksi sielläkin osaavat vasta lasten nukkumaanmenon jälkeen tuhmailla.Toimiiko muilla Viaplayn sovelluksen kautta lähetys? Mulla kuva on korkealaatuista mutta ei kovin sulavaa, freimejä varmaan 15fps. Oli laatu sitten korkein tai suuri asetusten kautta.
Kyl mulla iha normaalistiToimiiko muilla Viaplayn sovelluksen kautta lähetys? Mulla kuva on korkealaatuista mutta ei kovin sulavaa, freimejä varmaan 15fps. Oli laatu sitten korkein tai suuri asetusten kautta.
Joo. Oon samaa mieltä. Ymmärrän, että Viaplay näyttää Mm kisat. Mutta Nhl playoff ottelu lähetys, niin miksi ei puhuta pelistä kauheastiNyt on pakko avautua, NHL-ottelun erätauko, ootellaan jatkoerää, niin buffataan MM-kisoja. Eikö nyt löydy muuta aihetta NHL-otteluun. Kysyn vaan.
Niin siis piti mainita, että Android-puhelimella katson ja puhelimen sovelluksen kautta. TV:n kautta sovelluksella toimi normaalisti.Kyl mulla iha normaalisti