Haastattelija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Winnipeg Jets
Laineella on pakko olla jotain vammaa. Niin tönkköä menoa jotenkin. Hyvin silti ollut pelissä mukana toistaiseksi. Ylivoimaa odotellessa, joskos silloin taas rävähtäisi.
Vatanen hankkii jäähyn Ovielle. Oliko kauden eka nousu kiekon kanssa(?) ja heti hyötyy oma joukkue.
Ehkä olet oikeutettu moraalisesti katsomaan "laitonta" streamia?Onpas huippua katsoa CBJ-NSH, kun suomalaisia näin paljon pelissä. Kiva lauantai!
Ehkä olet oikeutettu moraalisesti katsomaan "laitonta" streamia?
Ehkä Sami saa nyt jalat liikkeelle ja näitä alkaa näkyä enemmänkin. Tätä toivon kovasti, hyökkäävää ja itsevarmaa Vatasta on vain niin mukava seurata.
Oho, en seuraa itsekkään. Jotenkin olin luulossa, että peliä ei näytetä Viasatilla ja luin viestisi ihan väärin. Käsi ylös virheen merkiksi...Nyt en seuraa ajatuksesi kulkua. Haluatko tarkentaa?
Oho, en seuraa itsekkään. Jotenkin olin luulossa, että peliä ei näytetä Viasatilla ja luin viestisi ihan väärin. Käsi ylös virheen merkiksi...
Itse ostan sen jälkeen kun kotiini on murtauduttu.En tule koskaan ostamaan Verisuren hälytysjärjestelmää.
Itse ostan sen jälkeen kun kotiini on murtauduttu.
Kuka on tämä öljysheikki?Nyt ois Jampella oiva sauma heittää toi öljysheikki hiuksista pellolle.
Niin kuraa toi peli on.
Kuka on tämä öljysheikki?