Eikös siinä olisi pitänyt näkyä valkoista kiekon ja maaliviivan välissä? Tuossa englanninkielisessä striimissä ei ainakaan selvästi näkynyt.Ruff on eri mieltä, ja niin olen minäkin. Päivänselvä maali!
Eipä voi täysin varmaksi sanoa oliko kiekko kokonaan yli viivan. Ei maalia siis.
Päättely vaan ei riitä, jos sitä kiekkoa ei selvästi näe videokuvassa että on yli täysin sen viivan. Näin mä ainakin sen säännön muistan että ihan koko kiekon pitää olla yli viivan = valkoista jäätä pitäisi välissä näkyä.No miten niin ei voida? Jos se oli 99% maaliviivan yli tullessaan näkyviin Rangers-puolustajan polven alta ja se tuli enemmän maalin sisältä päin, niin kai se silloin oli maali?
Selkeästi muotoiltu, heh. Mutta siis kyllähän sen pystyi kuvasta päättelemään että ylitti maaliviivan.
No mutta kun se sääntökirja ei käytä maalaisjärkeä, se käyttää sitä sääntöä mitä siellä lukee. Jos kiekko ei näy selvästi maalissa yli viivan, se ei ole maali.Ei näkynyt ei, mutta ihan maalaisjärkeä käyttämällä voi tajuta että kiekko ylitti maaliviivan.
Oli kinkkinen tilanne, pöksyt oli just edessä ettei kuvasta oikein näkynyt kunnolla se vaihe kun kiekko oli sisällä.Päättely vaan ei riitä, jos sitä kiekkoa ei selvästi näe videokuvassa että on yli täysin sen viivan. Näin mä ainakin sen säännön muistan että ihan koko kiekon pitää olla yli viivan = valkoista jäätä pitäisi välissä näkyä.
Korjatkaa toki jos olen väärissä.
Voi saatana. Väsyttää aivan järkyttävästi. Aamulla herättää vieressä oleva Kalevan Kirkko jo yhdeksältä, joka kilkattaa siitä eteenpäni 30min välein....
Ei taida olla kovinkaan perinteinen, mutta onhan toi Avalanchen paita nyt hienompi kuin se tämän kauden 3-paita.On kyllä rumat paidat kummallakin joukkueella. Onko nuo jotain perinteisiä vanhoja paitoja vai ihan vaan tähän matsiin suunniteltuja?