Kaksi sekuntia aikaa. Mihin Lampinen katsoi?
Hieno erä Suomelta tuohon alivoimaan asti. Alivoima oli todella surkeaa, passiivista ja tyhmiä ratkaisuja kun pitäisi irtokiekkoihin hyökätä. Tolla alivoimalla ei pitkälle tässä turnauksessa pötkitä.
Hyvä Lämsä, hyvä Suomi. Me ollaan sankareita kaikki!Lämsä on virittänyt leijonat iskuun.
Tää on parasta pitkään aikaan.Noniin ensimmäinen versio valmis. Siitä vaan peliin mukaan kahteen viimeiseen erään!
Studiolähetys jatkuu Discovery+ -palvelussa.
Hyvä. Onneksi on muitakin kaltaisiani.Minulla on tuo palvelu. En ole köyhä.
Tunnen nyt olevani luuseri.Hyvä. Onneksi on muitakin kaltaisiani.
Tunnen nyt olevani luuseri.
Kyllä taas hiveli sielua nähdä pönttömainos!Hyvä. Onneksi on muitakin kaltaisiani.
Toisaalta arvostan kyllä tuotakin että maksaa palvelusta mitä ei käytä. Vois ihan huvikseen ostaa jonkun kausikortin ja sanoa aina kun telkkarissa näkyy tyhjä paikka että "tuo on minun".Kyllä taas hiveli sielua nähdä pönttömainos!
Ostin sen Liigaa varten, että katson kaikki IFKn pelit. On mulla Viaplaykin, eikä pyöri leffa tai sarja nyt samalla kun katson peliä! Enkä oo salillakaan katsomassa tätä peliä vaikka salikortti onkin!Toisaalta arvostan kyllä tuotakin että maksaa palvelusta mitä ei käytä. Vois ihan huvikseen ostaa jonkun kausikortin ja sanoa aina kun telkkarissa näkyy tyhjä paikka että "tuo on minun".