Nehän eros. Enää ei kellään kiinnosta.Vai yön?
Eniten pidän ihmeenä, ettei hallilla ole kuulunut legendaarista Kapasen vaimo pettää huutoa vielä.
Nehän eros. Enää ei kellään kiinnosta.Vai yön?
Eniten pidän ihmeenä, ettei hallilla ole kuulunut legendaarista Kapasen vaimo pettää huutoa vielä.
Mä en osaa ranskaa, mutta oon aika varma että kyllä siellä on huudettu ”La femme de Kapanen triche”Vai yön?
Vieläkin tulee satunnaisesti herättyä hikisenä keskellä yötä huutaen Vitun Vehasta ja Saatanan Azevedoa.
Tämä toki tiedossa, silti tuo huuto kuuluu lähes aina, jos joku Kapanen pelaa. Eli siitä on syntynyt meemi, meemu vai mikä se tämän hetken voittava termi onkaan.Nehän eros. Enää ei kellään kiinnosta.
Minä kysyin eilen pojaltani ihan tosissaani, että kuka toi Heimo Salmi on? Poju vaan hörähti, nythän mä vasta äkkäsin että sen sukunimi on Heimosalmi!Heimosalmi. Kevyt poikkari naamaan
Okposon.Petr Sykoran poikakin hermostui. Vai onko hänkin Kapasen tai Kariyan poikia?
Kaikkihan on enemmän tai vähemmän osa Kapasten klaania.Petr Sykoran poikakin hermostui. Vai onko hänkin Kapasen tai Kariyan poikia?
Nää selostajat ovat varmaan kännissä...Nyman ehtinyt veskarin tontillekin. Kova jonne.
Millaisen illuusion pistekeskiarvoon aiheutti muuten Eki Karlssonin läsnäolo? Mutulla heitän että oli reilusti yli 2,00 Karlssonin kanssa, mutta ilman Karlssonia Jokerit oli nippanappa top6 jengi.Vieläkin tulee satunnaisesti herättyä hikisenä keskellä yötä huutaen Vitun Vehasta ja Saatanan Azevedoa.