Otteluseuranta 27.–28.12.2016 (2. kisapäivä)

  • 81 207
  • 1 000
Tila
Viestiketju on suljettu.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Suomi joutuu oikeasti karsimaan jatkopaikasta. Ruotsista ei voittoa tule eikä Sveitsiäkään vastaan kolmea pistettä tule.
 

TeamKoivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Penguins.
Onneksi änäripelit alkaa vartin päästä. Mutta hyviä aihioita Hei. ...joukkuepelaamisesta ei tietoakaan! Miksi ei kiinnosta! 2 metrin syötöt 5 metriä ohi
 

Juuriskapää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo, Leeds Rhinos, Lukko, TPS, TUTO, RNK
nyt oli kyllä niin huonosti puolustettu, että voihan viddu. Sai käytännössä ohjata ns tyhjiin täysin vapaasti maalin edestä. Miten toi peli voikin olla noin sekaisin ja paskaa. Jaaha, nyt tulee sitten alivoimaa eli kohta 0-4
 

IceWalker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK, K-Kissat, PiTa
Tanskalaiset alkavat uskoa voittoon. No, eipä silti, karsinta on uusi kokemus: ilman valmentajaa voitto tulisi siitä helpommin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kuka juuteista saa ekana kairata tota huoltajaa kakkoseen
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Ihan aikuisten oikeasti olen huolissani siitä, pääseekö Suomi ensi vuonna kisoihin.
Niin olen minäkin. Latvia pitäisi onnistua voittamaan. Tästä lohkosta Suomi ei enää jatkoon todennäköisesti mene.
 

Soilworker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Preds
Uraman ja Tukka-Jukan rauhoittava preesens penkin takana on pelkkää kultaa. Molemmat hikoilee tuolla nyt enemmän kuin itse pelaajat.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Jos minulla ei olisi 50 euroa pelissä sen puolestä, ettei Suomi saa mitalia, saattaisin itkeä. Nyt lähinnä naurattaa ja vituttaa samaan aikaan.

Peli on hidasta ja mielikuvituksetonta. Sitä en tosin saa Rautakorven syyksi, että Tanska on tehnyt kahdesta paikastaan kolme maalia.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
SaiPa pelaa kuten jo aiemmin totesin. Kaikki osa-alueet natsaavat. Miksi sinivalkoiset kamat? Santanen kasvattanu tukan ja muuttunu Rautakuormaajaksi?

Ei tosiaan, miten Suomi pelaa näin päin helvettiä!
Joo just itekin mietin, että onko se meiän Sanni siellä perukki päässä pönöttämässä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kuka sitä SVTn lähetystä kahto? Vieläkö Ruotsissa uskotaan Suomen voittoon?
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Jääköhän pelin positiivisimmäksi hetkeksi kun kävin äsken vääntämässä kunnon tortut pönttöön. Voin sanoa että helpotti.
 

Knap

Jäsen
Tiiättekö että tää on tavallaan ihan hyvä juttu.
A) Enemmän pelejä kun 2 karsintapeliä on enemmän kuin yksi puolivälieräpeli. Toki en tiedä onko niitä pelejö kiva katsoa.
B) Tukkajukka ja Urama ei nää enää koskaan maajoukkuetta, tuskin jääkiekkopeliäkään muualta kuin katsomosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös