Laine tekee maalin tänään. Miltei joka kerta sama juttu, kun olen Jetsin pelejä katsellut.Täällä seurantaan ehdottomasti Saroksen esitykset vaisua Winnipegiä vastaan, varma nollapeli tiedossa?
Mistään en mitään tiedä, mutta kokeile toimiiko nyt, kun lähetys on jo alkanut.Eikös tuon viaplayn pitäny olla nyt ilmanen? Menee tuohon Jetsin matsiin niin tulee että tilaa paketti?
Jossain olin lukevinani tässä aiemmin että nyt vkl on koko viaplay ilmanen. Vaan pakettiahan tuo tarjoaa kun yrittää laittaa pyörimään.. hmmph kaitpa muistin vain väärinMistään en mitään tiedä, mutta kokeile toimiiko nyt, kun lähetys on jo alkanut.
Urheilu on toki viionlopun ilmainen, jos on joku muu paketti tilauksessa Viaplayltä.Jossain olin lukevinani tässä aiemmin että nyt vkl on koko viaplay ilmanen. Vaan pakettiahan tuo tarjoaa kun yrittää laittaa pyörimään.. hmmph kaitpa muistin vain väärin
Ok, kiitos tästä! Ostin tuossa taannoin ps4 ja sen mukana tuli 3kk viaplay koodi. Piti siis aktivoida se ensin ja johan näkyy :)Urheilu on toki viionlopun ilmainen, jos on joku muu paketti tilauksessa Viaplayltä.
Tuo tuomitaan noloksi täällä, kannattaa olla hissukseen. ;)Olipa tunteella vedetyt kansallishymnit. Ja "True North!" lämmitti kärppäfanin sydäntä.
Dan Snyderin.Kenen kuva Hellebuyckin maskissa on?