Kerro lisääTuomarivirheen seurauksena Jets johtoon. Pakko kai se on tuomareita tuoda apuja, kun ei muuten Sarokselle pärjää.
Seuraa tätä ottelua ensimmäiset kymmenen minuuttia ja ymmärrät.Kerro lisää
Juuri pääsin samaa itse sanomaan niin sieltähän se pomppumaali sitten samantien tuli :/Hyvältä näyttää Saroksen peli, ei kiekot pompi torjunnoista, mailalla pelannut muutaman tilanteen hyvin ja muuten vaikuttaa todella rauhalliselta.
Edit: Ei olisi kannattanut kehua.
Olen niin sokea eli kerroSeuraa tätä ottelua ensimmäiset kymmenen minuuttia ja ymmärrät.
Aijjaa, itse en ole kyllä koskaan epäillyt Saroksen sukupuolta. Lisätietoa tästä?
Ota ne Laine-lasit päästä pois niin helpottaa. Huippujääkiekon saloista perillä olevat tietää nää jutut.Olen niin sokea eli kerro
Onneksi otti heti seuraavassa vaihdossa loistotorjunnan.Juuri pääsin samaa itse sanomaan niin sieltähän se pomppumaali sitten samantien tuli :/
Ota ne Laine-lasit päästä pois niin helpottaa. Huippujääkiekon saloista perillä olevat tietää nää jutut.
Tuomarit on fanipoikia.Miten Laine liittyy tuomareihin? Kerro yksikin tuomarivirhe.
Sua trollataan nyt, ei maksa vaivaa lähteä tuohon leikkiin.Miten Laine liittyy tuomareihin? Kerro yksikin tuomarivirhe.
Toi on vaan niin nähty, että Pulun kohdalla AHL on liian helppoa ja NHL liian vaikeeta.Ei ihan tänne välttämäti kuulu mutta Pulu tehnyt AHL puolella 2 erään 2+0 ja pelannut siellä yli piste/peli tahdilla. Ei vaan taida NHLään riittää ei millään.