Otteluseuranta 27.–28.11.2015

  • 15 863
  • 263

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei kai tuota voi hylätä tuon hipaisun takia... :D

No jaaa turhaa se hartnell flööriä huitoo eihän se estä flööriä torjumasta mutta maalivahti on koskematon

E: Hyväksyttiin
 

Baldrick

Jäsen
Hyvä maali! Hyvä CBJ! Huono Pens (pl. Olli, mut ei oo pelillä)!
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Smith on kyllä kova äijä luistelemaan. Joka pelissä pakko ihmetellä, miten nopea kaveri tuo on.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Lu joutuu poimimaan, kun Kulemin tai joku muu noista päästetään suoraan Bobin nenän eteen.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Vähän jopa ihmettelen ettei Jacketsin maalia hylätty. Tommosia varten toi haasto just on eikä ohiluisteluja, joita on hylätty. Selkeä huitaisu kuitenkin tukijalkaan poikittaisliikkeessä sinisen maalin päällä.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Noin, Stromelta se pakollinen kavennusmaali, niin saadaan jännempi peli aikaiseksi.

2-1 taululla BB&T Centerillä.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Jes, kunnon Catsmäinen sulaminen. Perkele. Kaksi maalia omiin jossain minuutissa tai jotain.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Klingberg lahjoittaa 1-1 tasoituksen.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Pakariselle toinen ja 3-3.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Noniin, neloset käyvät toistensa päälle. Lisäksi Catseillä jäällä Mitchell-Petrovic.
 

Nick Neim

Jäsen
Itekin nauraisin mutta se on mun hockeygm kapteeni :D
Mullakin jengissä kun vaihdoin Karlssonin siihen, mutta silti repesin täyteen nauruun. Ei jumalauta, oikein Norris -tason tekemistä.

Ekasta maalistakin napsittiin siltä syöttö näemmä pois, joten ei meillä Klingberg miehillä mene vahvasti...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ekasta maalistakin napsittiin siltä syöttö näemmä pois, joten ei meillä Klingberg miehillä mene vahvasti...
NAPSITTIINKO? Ei saatana! Mä oon täällä ihan tyytyväisenä tsiigaillu matsia...
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
:D Haha, Jokinen joutuu flipperiin, kun laittaa laukauksen, mikä otetaan haltuun ja sen jälkeen mies ajaa maalille. Siellä mies kaatuu kolmen miehen käsittelyssä pyllyllensä hienosti kimmoten jokaisen ukon kautta.
 

Nick Neim

Jäsen
NAPSITTIINKO? Ei saatana! Mä oon täällä ihan tyytyväisenä tsiigaillu matsia...
Livetulokset.com näyttää syöttäjiksi Seguinia ja Klingbergiä, nhl.com taasen Sharpia ja Seguinia. Mä en nähny tota maalia livenä, niin en osaa sanoa olisiko se Sharpiin osunut sitten matkalla kun jälkikäteen muuttivat. Toivottavasti muuttuu takaisin Klingbergille.
 

Baldrick

Jäsen
Iloinen olen erityisesti siitä, että Takit nappasi kaksi pistettä. Melkein yhtä iloinen olen siitä, että Pens hävisi, vaikka mielummin nuo ilman pisteitä olisi jättänyt.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
@Kari Runk Niin tai näin niin nyt YV:llä vahinko takasin! Ja heti tuli!

Kling syöttää, Spezza kiskoo: 2-1
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
No sieltä Klinbergille syöttö 2-1 maaliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös