NHL-pelaajia oli rosterissa Mikko Koskinen, Sami Kapanen, Kasperi Kapanen, Jukka Hentunen ja Artturi Lehkonen. Kova kokoonpano liigaan.Jussi Timonen kylläkin pelasi.
Miro saatana sooleet gayy!Mirolle toinen syöttö.
Tämmmä käy.
Sillä kelpasi lähteä lomille Ässiä vastaan puolivälierissä lukemin 1-4.NHL-pelaajia oli rosterissa Mikko Koskinen, Sami Kapanen, Kasperi Kapanen, Jukka Hentunen ja Artturi Lehkonen. Kova kokoonpano liigaan.
Miro Heiskasen luistelu jääkiekon MM-kisoissa oli yksi hienoimmista asioista, jonka olen paikan päällä kokenut. Olen Heiskasen NHL-otteluita nähnyt televisiosta paljon, mutta livenä heikompia pelaajia vastaan tuo näytti taiteelta.Miro Heiskanen on kyllä yksi lempipelaajistani. Haluaisin olla kuin hän, mutta kentällä muistutan enemmänkin Matti Hanaa.
Jeee, nussittiin! Ainakiiin, olen gay!Miro saatana sooleet gayy!
Tuo on iso mysteeri ja sattunut omaankin silmään. Ilmeisesti kehittyneet tilastot näyttivät suurin piirtein tältä jo ennen viime aikaisia tappiota. Maalivahtipeli Lindgrenin johdolla on tainnut toimia hienosti.WSH this season
Times shut out: 5, NHL Rank: T-28th
Goals/GP: 2.35 NHL Rank: 30th
Power play: 14 % NHL Rank: 28th
Wau. Melkein yhtä kova jos joskus pääsisit Tamin kanssa Kupittaalle.Ah, muistot heräävät mieleeni kun tuota Dallasin hallia kuvataan. Koska olen kosmopoliitti maailmanmatkaaja, olen kaksi peliä tuolla käynyt livenä katsomassa. Heiskasen, Hintzin ja Lindellin tapasimme harjoitushallin parkkipaikalla, koska Jere Lehtinen muilutti pojat sinne salaa meitä tapaamaan, koronarajoituksista välittämättä. Jukka Jalonen katsoi otsa rypyssä touhua sivusta.
Tällaista on kosmopoliitin maailmanmatkaajan elämä.
Älä viitti haukkua Duchenen poikaa.Duchenen pojan luistelu ja laukominen tuo vähän Puljujärven mieleen, vaikka kätisyys olikin eri.
Mä olenki päässyt!!Tai menin sinne kun Tami oli siellä, sama asia!!Wau. Melkein yhtä kova jos joskus pääsisit Tamin kanssa Kupittaalle.
Miksi luulet etten ole jo käynyt, ja samaan hengenvetoon käyty kokemassa 100 hooks Tamin Busterilla?Wau. Melkein yhtä kova jos joskus pääsisit Tamin kanssa Kupittaalle.
Getzlafin kanssa ainakin kaikki on 3 sekunnissa kaatuneet.Mä olenki päässyt!!Tai menin sinne kun Tami oli siellä, sama asia!!
Mutta asiaan, kuka olisi Siepin mukaan kovin seuramies?
Minä olen jutellut Tamin naapurin kanssa.Wau. Melkein yhtä kova jos joskus pääsisit Tamin kanssa Kupittaalle.