Kuka nyt jaksaisi maksaa itsensä kipeäksi nähdäkseen tuollaista löysää Kärppäkuraa? Minä ainakin Kärppäfanina olen lopen kyllästynyt tähän että perseillään pari erää ja sitten yhtäkkiä sytytään pelaamaan. Kärpät on liian ylivoimainen kun näköjään puolivaloillakin pärjää. Tylsää.
syytän tuomareita.. kärpille niin helppoja jäähyjä (tasottavia) ja siihen ratkes. Lauantaina jatkuu.
Uulu hiljenee. hienoa että jopa Nurmi onnistuu. Itse asiassa pelasi hyvän pelin tänään muutenkin.
Nyt kun seurojen oma järjestelykoneisto siirtyi sivuun, ja liiga otti homman haltuun, niin tuolla on varmasti omat vaikutuksensa katsojiin. Ilmaislipuilla kulkijat ja muut vastaavat perskärpäset joutuvat jäämään kotiin, kun ei ole varaa maksaa 20 euroa siitä lipusta.Kymmenen lampaanpersettä Nukkumatti Areenan tunnelmalle. Eipä olisi uskonut, että pelataan välieriä.
Turha tässä tuomareita on alkaa syyttämään. Pilli oli koko ottelun taskussa, ja Kärpät sai kahvata ihan siinä missä Blegikin. Ja lauantaina jatkuu juu.
Nyt kun seurojen oma järjestelykoneisto siirtyi sivuun, ja liiga otti homman haltuun, niin tuolla on varmasti omat vaikutuksensa katsojiin. Ilmaislipuilla kulkijat ja muut vastaavat perskärpäset joutuvat jäämään kotiin, kun ei ole varaa maksaa 20 euroa siitä lipusta.
Tarttis tehrä jotain: tänään ~3900 SM-välierissä, kun vielä toissapäivänä oli 5800+ ja koko Pelicans-sarjassa aina vähintään 5300+ katsojaa.
Ei näin.
Ei sillä ainakaan Jyväskylässä mitään merkitystä ole. Maksat vaan pelit eri järjestäjälle, muuten kaikki pysyy samana. En ymmärrä miten se voi vähentää katsojamääriä.Joo kuulostaahan tuo aivan naurettavalta. "Nyt kun seurojen oma järjestelykoneisto siirtyi sivuun, ja liiga otti homman haltuun, niin tuolla on varmasti omat vaikutuksensa katsojiin". Elikkä miten tuo käytännössä siis menee? Sm-liiga otti homman haltuun?
Seura vastasi aiemmin ottelun järjestämisestä saaden myös lipputulot itselleen. Nyt siis liiga järjestää ottelut, ja ottaa lipputulot itselleen, eikä näinollen ole vastaavia tarjouksia olemassa, mitä oli aiemmin.Elikkä miten tuo käytännössä siis menee? Sm-liiga otti homman haltuun?
Seura vastasi aiemmin ottelun järjestämisestä saaden myös lipputulot itselleen. Nyt siis liiga järjestää ottelut, ja ottaa lipputulot itselleen, eikä näinollen ole vastaavia tarjouksia olemassa, mitä oli aiemmin.
Sisään pääse ilmaiseksi vain ottelun järjestelykoneisto, sekä liigan määräämä määrä median edustajia. Muut ostavat lipun.
Nyt siis liiga järjestää ottelut
Silti, tuo on noloa vähän ottaen huomioon, että puhutaan Suomen ykkösurheilulajista ja pelikin oli Ruuhka-Suomessa.
Tai sitten se kertoo jotain itse tuotteesta, kun siitä ei olla valmiita maksamaan,