Komeeta peliä JYPiltä. Sitten Vänä pommittaa ja mikki hiiri keräilee. 2min. Ihan linjan mukainen toki.
Ihan oikein tuomittu. Ehkä siellä tykätään kahvakiekosta, mutta itse mukavampi katsella peliä ilman kahvausta.
Eiköhän jokainen osaa selästä "pommittaa" kenet vaan "keräilemään"...Sitten Vänä pommittaa ja mikki hiiri keräilee. 2min. Ihan linjan mukainen toki.
Juu enpä tuossa muuta väittänytkään. Vähän oli irti laidasta ja sitten vahvuudessa suuri ero.Selkeä jäähy. Mikkolalle peukku kun ei jäänyt jäähän kitisemään.
Noh kylki kylkeä vastaanhan siinä mentiin ja Vänä päätti lähteä taklaamaan ja juuri samalla hetkellä Mikkola kääntyi pikkuisen (ei toki tahallaan vaan koska kiekko jäi hieman) ja hieman selän puolelta pommi siis.Eiköhän jokainen osaa selästä "pommittaa" kenet vaan "keräilemään".
Eiköhän jokainen osaa selästä "pommittaa" kenet vaan "keräilemään".
Selkeä jäähy. Mikkolalle peukku kun ei jäänyt jäähän kitisemään.
Juu enpä tuossa muuta väittänytkään. Vähän oli irti laidasta ja sitten vahvuudessa suuri ero.
Onpa aneemisen kuulosta meininkiä jyväskylässä, eihän tuolla ole kuulunut muuta kuin KalPa:n kannatushuudot.
. Tuomas Grönman pitäisi kyllä repiä hiuksista vidduun tuolta selostuskopista, JYP-antipatiat tulevat esille liian selvästi. Kaikki KalPan saamat jäähyt heppoisia, ei itse olisi ikinä viheltänyt niistä. JYPin jäähyt tietenkin päivänselviä tapauksia. Noh, jokainen omalla tyylillään, toivottavasti nyt tärkein tapahtuu eli JYP ottaa ensimmäisen kiinnityksen.
Hyvältä näyttää peli vielä tässä vaiheessa JYPin kannalta, toinen erä kyllä varsin suvereenia hallintaa. Tuomas Grönman pitäisi kyllä repiä hiuksista vidduun tuolta selostuskopista, JYP-antipatiat tulevat esille liian selvästi. Kaikki KalPan saamat jäähyt heppoisia, ei itse olisi ikinä viheltänyt niistä. JYPin jäähyt tietenkin päivänselviä tapauksia. Noh, jokainen omalla tyylillään, toivottavasti nyt tärkein tapahtuu eli JYP ottaa ensimmäisen kiinnityksen.
Itseasiassa taitaa mikki olla ihan siinä edessä. Kuuluu se yhden rummun pauke niin kovaa, kun taas meidän ei juuri ollenkaan.
Saman panin merkille. Ehkä JYP:n kannattais palkata ne virolaiset kannustusjoukot seuraaviin kotipeleihin..Onpa aneemisen kuulosta meininkiä jyväskylässä, eihän tuolla ole kuulunut muuta kuin KalPa:n kannatushuudot.