Otteluseuranta 26.2.2009 SM-Liiga

  • 99 669
  • 434

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Nyt vois se Hirso näyttää, että mitä se kapteeninnauha oikein tarkoittaa ja johtajuus oikein on!
Jep. Vois pelata loppupelin JyPin puolella??
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
No ni, 2-1 tuli dunkkuun. Kyllä jäi vitun paskat fiilikset. Noh, lauantaina jatketaan sitten. Alivoima toimi sentään kivasti tänään.
Sm-liiga.fi- sivustolla osataan Niemisen torjuntojen kohdalla näköjään sellaista matematiikka, joka minulle ei aukene.

Jani Nieminen 8+17+1=37
Sinuhe Wallinheimo 9+8+6=23
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Piste hyvä saldo, toinen piste olisi jo loistavaa. Granlundille maali niin ilta on täydellinen
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Aivan, tältä tuntui voittaminen. Sorry Ilves, mutta tällä kertaa sallittaneen meille nämä pisteet. Mikko Saariselle...
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Tämä minullekin ensimmäisenä tulee mieleen kun seuraa Aarnion päätöntä menoa kaukalossa. En tosin ole mistään lukenut diagnoosia AA:sta.

Aarnio on ihan turha kaveri Kärppiin, sekä laittomat ja idioottimaiset taklaukset pitävät huolen kyllä siitä etten pidä kaverista yhtään. En silti toivo kaverille mitään tuskaa, kokoonpanosta voisi pysyä pois ihan omaa surkeuttaan.
 

Bergfors

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kousa
Jypille 2-1 voitolla kolme pistettä. Itse ainakin peliä näkemättä olen tyytyväinen että noilla jäähymäärillä pystyttiin vielä viime minuuteille saakka taistelemaan ottelun voitosta. Tämä päivä taisi olla viimeinen niitti haaveille suorasta playoff-paikasta.
 

ilu

Jäsen
Minusta Rajamäki tulee tilanteeseen kohtuuttoman kovalla vauhdilla ja hyppää ennen osumaa - melko lailla samalla tavalla, kuin Aarnio niissä taklauksissaan, joista rotan maine on peruja.

Muuten viestisi asenne saa kiukkuiseksi. Aarnio ei pelleile jäällä tuskissaan, joten mitä merkitystä on sillä, kuinka monta pikseliä videokuvaan on saatu?

Mielestäni on väliä tapahtuuko tilanteessa rike vai ei, jos täällä ollaan Rajamäkeä jo lynkkaamassa? Itse en näe tuolta videolta että Rajamäki ajaisi polvi edellä, en näe luistinten irtoavan jäästä ennen osumaa, enkä näe kohtuuttoman kovaa vauhtia. Sen sijaan näen Aarnion yrittävän luikkia taklauksen alta pois. Mutta videon pikselit ovat tosiaankin riittämättömät, joten en halua lähteä tuomitsemaan Rajamäkeä sen enempää kuin Aarniotakaan. Ikävää että Aarnio loukkasi itsensä ja ikävää että myös sinä koit itsesi loukatuksi.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Tämä päivä taisi olla viimeinen niitti haaveille suorasta playoff-paikasta.
Itse toivon, että HIFK sijoittuisi sitä mukaan mitä Jokerit, jotta nähtäisiin ekalla (tai toisella, miten sen ottaa sitten) pleijarikierroksella HIFK-Jokerit. Säpinää!
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Espoossa rankkuihin. Uskaltaakohan Buddha laittaa Mikkeä yrittämään :)
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Rankkareille mennään.

Blues vei ekan erän, toinen tasainen, kolmas ja jatkot Kärppien eriä.

Tärkeä rankkarikisa tulossa..... voi ratkaista jopa joukkueiden keskinäisen järjestyksen.
 

kymppipaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AcOulu, Liverpool, Barca
Aarnio siis "noutaa" Rajamäen pois pelistä oman terveytensä peliin laittaen. Buddha taas tietenkin käskyttänyt. Tällaisen vaikutelman saa joidenkin kirjoituksista. Aarnion syy, Eki vaan pelasi kovaa. Joopa joo.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Rankuille Espoossa. Pelottaa Tarkin puolesta. Jännittää Granlundin puolesta. Jos siis pääsee vetämään.

Kuusela ei tehnyt
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös