Otteluseuranta 26.2.2009 SM-Liiga

  • 99 668
  • 434

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mielestäni on väliä tapahtuuko tilanteessa rike vai ei, jos täällä ollaan Rajamäkeä jo lynkkaamassa? Itse en näe tuolta videolta että Rajamäki ajaisi polvi edellä, en näe luistinten irtoavan jäästä ennen osumaa, enkä näe kohtuuttoman kovaa vauhtia.

Kaksi viimeistä asiaa, mitkä jäivät sinulta näkemättä, ovat tunnetusti hieman tulkinnanvaraisia juttuja, mutta polvien osumisella ei minusta ole asiallista spekuloida - seurauksista on riittävät faktat johdettavissa.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
1 piste, vähän harmittaa.. no nyt 2 kotipeliä, ne pitää voittaa.
 

ilu

Jäsen
Kaksi viimeistä asiaa, mitkä jäivät sinulta näkemättä, ovat tunnetusti hieman tulkinnanvaraisia juttuja, mutta polvien osumisella ei minusta ole asiallista spekuloida - seurauksista on riittävät faktat johdettavissa.

Ei kai kukaan tässä ketjussa ole epäillyt etteikö Aarniota osuisi polveen ja etteikö hän loukkaisi itseään ikävästi tässä tilanteessa? Kyseenalaistin vain johtopäätösten tekemisen Nelosen tarjoaman heikkolaatuisen videon pohjalta, sillä sen perusteella näkisin polvien kolahtavan Aarnion väistön seurauksena.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse en ainakaan näe polviosumaa lukuunottamatta (itseasiassa sitäkään en tuosta videolta saa erotettua)

Hyvä, ettet kyseenalaista osumaa - silti melko ymmärrettävästi minusta luin väärän motiivin noiden sulkeiden sisään kirjoitettujen sanojen takaa.
 

ilu

Jäsen
Hyvä, ettet kyseenalaista osumaa - silti melko ymmärrettävästi minusta luin väärän motiivin noiden sulkeiden sisään kirjoitettujen sanojen takaa.

Ei minulla mitään motiiveja tässä tilanteessa ole. En vain tuosta videosta näe polvien osuvan, mutten usko että Aarnio huvikseenkaan kentän pintaan jäi pyörimään. Melko pahalta näytti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös