Tämä. Kuka vitun tunari sen syötön lahjoitti kanukeille, Kärki vai?Olihan tuo nyt selvä maali, jos jostain tekee mieli purnata on se tuo vässykkämäinen puolustaminen maalin edessä ylivoimaisena.
Tämä. Kuka vitun tunari sen syötön lahjoitti kanukeille, Kärki vai?Olihan tuo nyt selvä maali, jos jostain tekee mieli purnata on se tuo vässykkämäinen puolustaminen maalin edessä ylivoimaisena.
En minä näe kiekkoa maalissa, kiekko menee Kokon varusteisiin ja voi aivan hyvin olla viivan paremmalla puolella. Eri asia, mikäli Kokon koko patja olisi maalissa, nythän näin ei ollutIhan selvästi menee maaliin yläkamerasta
Meidän kärkimiehet lahjoittaaTämä. Kuka vitun tunari sen syötön lahjoitti kanukeille, Kärki vai?
Kaverit tuulettaa maalia ku Jukka Tammi 95 kultaa
Jos kelailet lähetystä näet yläkameran kuvasta kuin kiekko menee kokonaan yli viivan Kokon polven kohdalta, törmää hänen polveensa. Patjaan ei osu vaan polveenEn minä näe kiekkoa maalissa, kiekko menee Kokon varusteisiin ja voi aivan hyvin olla viivan paremmalla puolella. Eri asia, mikäli Kokon koko patja olisi maalissa, nythän näin ei ollut
No, miten sen ottaa - nyt on toki 1-3, mutta olen siis nähnyt oikeasti epätasaisia otteluita Kanadaa vastaan tällä tasolla ja tämä ei todellakaan ole yksi niistä. Monesti auttaa, jos ottaa suomalaisen selostuksen pois päätä.Peli ei ole missään vaiheessa ollut tasainen vaikka lukemat on lähellä olleet.
Kyllä se näkyy, katsot tarkasti sitä Kokon oikean patjan ja polven välistä aluetta niin kiekko menee sinne.En minä näe kiekkoa maalissa, kiekko menee Kokon varusteisiin ja voi aivan hyvin olla viivan paremmalla puolella. Eri asia, mikäli Kokon koko patja olisi maalissa, nythän näin ei ollut
No, miten sen ottaa - nyt on toki 1-3, mutta olen siis nähnyt oikeasti epätasaisia otteluita Kanadaa vastaan tällä tasolla ja tämä ei todellakaan ole yksi niistä. Monesti auttaa, jos ottaa suomalaisen selostuksen pois päätä.
Kanada ollut edellä kaikessa. Mutta voisi nyt näitä päivänselviä kampituksia viheltää useammin kuin joka viidennen
Siis kyllähän kiekko ihan varmasti maalissa oli. Minä en kiekkoa maalissa näe, näen sen valuvan putken alle. Tuomio on varmasti täysin oikea, mutta tv5:n rakeisesta kuvasta en aukottomasti pysty päättelemään kiekon olevan maalissa.Jos kelailet lähetystä näet yläkameran kuvasta kuin kiekko menee kokonaan yli viivan Kokon polven kohdalta, törmää hänen polveensa. Patjaan ei osu vaan polveen
Täytyy kyllä kyseenalaistaa oma näkö kun minäkään en sitä kiekkoa missään nähnyt vaikka miten koitti katsoa. Enkä tässä siis maalia kyseenalaista kun moni sen kiekon selvästikin näki. Silmäkauppaan matkani käy.En minä näe kiekkoa maalissa, kiekko menee Kokon varusteisiin ja voi aivan hyvin olla viivan paremmalla puolella. Eri asia, mikäli Kokon koko patja olisi maalissa, nythän näin ei ollut
Ihmettelen myös suuresti näitä puheita, että tässä pelissä oltaisiin jotenkin "mukana". Kanada vie jokaista tärkeää osa-aluetta mennen tullen. Tällä menolla näistä kisoista ei ole mitään kotiintuomisia.No kyllä tääkin peli voisi sen 7-1 olla jo nytten vähän paremmalla viimeistelyllä. Suomi taas ei ole edes päässyt tasakentällisin maalipaikoille varmaan tuon Hämeenahon 2-0 munauksen jälkeen.
Kyllä tuosta TV5:n HD-lähetyksestä sen näkee.Tuomio on varmasti täysin oikea, mutta tv5:n rakeisesta kuvasta en aukottomasti pysty päättelemään kiekon olevan maalissa.
Ei taida Suomen valmentajilla riittää PAPPin organisointi/peluuttaminen, läpi pelin hukassa kuten myös pääosin hyökkäyspelii, etenkin yv:llä. Sanoisin, että tappio menee tällä kertaa enemmän valmennuksen kuin pelaajien piikkiin. Kaikki pelitavallinen pelirohkeus loistaa poissaolollaan.Ei kyllä tee joukkueen PAPP kovin helpoksi Kokon elämää. Voisi olla rumemmatkin lukemat.
Ja noin 5 sekuntia myöhemmin tuomari antoi Kanadalle kuitenkin jäähyn.Koska Valmentaja antoi ohjeet siinä erätauolla, että et vihellä meille. Aina selviä jäähyjä jää viheltämättä. Molemmille