Mitäs saksalaisilla tänävuonna maalibiisinä?Saksa rankasee ylivoimalla ja kisojen paras kipale soimaan sieltä!1
Voisin lyödä vetoa että Suomen maalibiisi sen sijaan on...Mitäs saksalaisilla tänävuonna maalibiisinä?
Edit: Näemmä Major Tom. On kyllä kova maalibiisi mutta niin on myös jenkkien Free Bird
Ihan sama mikä muu kunhan tuosta päästään eroon. 2011 soi taivas lyö tulta ja sekin oli 100x parempi kuin petoonirtiVoisin lyödä vetoa että Suomen maalibiisi sen sijaan on...
Voisin lyödä vetoa että Suomen maalibiisi sen sijaan on...
Ihan sama mikä muu kunhan tuosta päästään eroon. 2011 soi taivas lyö tulta ja sekin oli 100x parempi kuin petoonirti
Joo kyl se olis kohta adressin paikka, jos ei Suomen maalibiisiä saada uusittua. Olen ollut itekin jo varmaan viimeset 2-3 vuotta korviani myöten täynnä tätä JVG:n ärsyttävää renkutusta.Olen niin väsynyt tuohon ainakunmälämmään-skeidaan.
Toimi hyvin ne yhdet kotikisat mutta sen jälkeen kärsinyt suuren inflaation.Joo kyl se olis kohta adressin paikka, jos ei Suomen maalibiisiä saada uusittua. Olen ollut itekin jo varmaan viimeset 2-3 vuotta korviani myöten täynnä tätä JVG:n ärsyttävää renkutusta.
Tämä, miksi ihmeessä tuollaisesta biisistä yritetään tehdä jotain helvetin virallista Leijonat-anthemia?Vähän niin kun Mertsi ja Don Tami. Kerran pari oli ihan hassu juttu, nyt vituttaa. Vaihtaakaa nyt ihmeessä jokin vähän miehekkäämpi biisi maalilauluksi. Ei lätkäpelissä tollasia pidä soitella.
Nimim. KalPan peleissä Vain elämää-soittolistaan kyllästynyt.
Jääkiekon kuvailut on kyllä niin kivikaudella vielä, että ei mitään mahista saada 4K vielä ikuisuuksiin.Näkyykö pelit Maxilla 4K:na vai FHD? Ihan mietin että kannattaako maksaa melkein kolminkertainen hinta Premiumista.