Otteluseuranta 26.1.2010 Sm-liiga

  • 22 520
  • 85

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvin kestettiin, ja heti perään "ihan huudosta" jäähy Ässille. Ei taida mikään huippupeli olla, joten ei niin paljon harmita, vaikka jouduinkin lapsenvahdiksi.
 

rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Habs, FC Jazz-j, Newcastle United
HPK:n peli näyttää siltä, kuin siellä olisi joka jätkällä 10 kilon nilkkapainot jaloissa.
 

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Lahti 2-0?

Miika Lahti, hahahaha tota kuuluttajaa.
 

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Ben-Amor 3-0
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt saa kyllä Jokerit perseillä urakalla, mikäli Ässät tästä vielä nousee. Radiosta nähtynä sen verran heikkoa peliä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mielenkiintoista nähdä Rockyn kootut kommentit pelin jälkeen. Todennäköisesti kitisee taas välinpitämättömyydestä muttei tee itse asialle mitään.
 

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
3-0! wtf! Hetken olin poissa ja sitten peli 3-0! Kiitos Jokerit! Ja erityisesti Ben-Amor! Hieno mies.

Jep, Salkkareita minäkin olin katsomassa ja sillä aikaa on tullut pari maalia. Ässienkin pitäs tehdä ees yksi, että menis Riksmanilta 0-peli.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Rocky heivannut Niemen vittuun ykkösketjusta, jotain reagointia sentään.
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Sellanen fiilis että Ässät saa olla kauden loputtua vielä aika perhanan tyytyväisiä siihen, että liigassa pelaajaa sellainenkin joukkue kuin Tampereen Ilves...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sellanen fiilis että Ässät saa olla kauden loputtua vielä aika perhanan tyytyväisiä siihen, että liigassa pelaajaa sellainenkin joukkue kuin Tampereen Ilves...
Tämä peli mukaanlukien viimeisestä kuudesta pelistä viisi vieraissa, joista ainakin parissa pelissä voitto kaatui huonoon maalivahtipeliin. Tänään toki ilmeisen hampaaton esitys, mitään Jokereilta pois ottamatta tietenkään.

Itse otan aika lunkisti toistaiseksi tilanteen.
Eero on muuri.
Faktaa on kuitenkin se, että Jokerit on vienyt peliä ja Ässät tehnyt toistaiseksi tasan nolla maalia.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
35 - 20 laukaukset Jokereille kahden erän jälkeen. Peli kyllä ollut jopa Ässäradion kautta aika hyvin hallussa eikä ässillä paljoa paikkoja ole ollut, tästä hyvä on jatkaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös