Otteluseuranta 26.01.2009 SM-Liiga

  • 41 238
  • 144
On muuten aika häikäisevän iso ero Hifk-radion ja radio megan selostuksissa. Oululaisten hyväksi. Edulla ei kuulu edes peliääniä taustalla.

Kärpät taitaa viedä tänään isoin numeroin, ellei Nieminen ryhdy muuriksi.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Kärppien erä, torjunnat Takii 4 Nieminen 15. Nyt pitää vaan pelin pysyä kasassa.
 

Weasels

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
On muuten aika häikäisevän iso ero Hifk-radion ja radio megan selostuksissa. Oululaisten hyväksi. Edulla ei kuulu edes peliääniä taustalla.

Kärpät taitaa viedä tänään isoin numeroin, ellei Nieminen ryhdy muuriksi.

Käsittääkseni tuo on täysin kiinni selostajasta, miten lujalle/hiljaselle ne taustaäänet laittaa siellä selostuskopissa. Korjatkaa, jos olen väärässä.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kyllä Kärpät on tällä kaudella onnistunut niin monta kertaa perseilemään 2-0 -johdot ja hyvät avauserät, että älkää nyt vielä luovuttako.
 

Syötä!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja England
mun mielestä... Tenute on parempi kuin corso.

Kärppien peli rullaa.

Hiitelän boksissa aiheena Raato.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
On muuten aika häikäisevän iso ero Hifk-radion ja radio megan selostuksissa. Oululaisten hyväksi. Edulla ei kuulu edes peliääniä taustalla.

Itse tuossa pelin alkua kuuntelin molemmista radioista, Megasta reaalimpana ja HIFK-radiota nettiviiveen kanssa. Mielestäni Ketun selostus on tänään huomattavasti parempaa verrattuna niihin matseihin, joita Edu on Hakin kanssa selostanut. Jännä ominaisuus Ketun selostuksessa on se, että ei pahemmin itke vastustajan rikkeistä ja kehui jopa Kärppien hyökkäyskuvioita.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
On se Seikolan pommi kyllä perkeleen hirveä!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ei tarvitse. Vielä ainakin 2 tappiota tämän jälkeen.

Tai vähän enemmän.
Mää tässä venailen, että koskakohan meitin jäätävät pelaajat; palleramsted, lassepöysti ja haaverihaverinen rankaisee ja näyttää, että mistä päästä kärppää kusetetaan.
Odottavan aika on pitkä ja täynnä vitutusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös