Makkara_Myrsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Canes
Jos ois joku muu ku Perry niin saattas käydä sääliksi :DKuinka hävitä Stanley Cup-finaalit? Palkkaa joukkueeseesi Corey Perry.
Jos ois joku muu ku Perry niin saattas käydä sääliksi :DKuinka hävitä Stanley Cup-finaalit? Palkkaa joukkueeseesi Corey Perry.
Eikö kuulu joukkueeseen?No se ei vielä tuota nimeä pokaaliin.
Mä en haluaisi Annusena olla tuolla kentällä juhlimassa vaan jossain sivussa.
No ei tietenkään. Se kuuluu Tampalle :)Ei kai se sentään VMP-pystiä ansaitse.
Joo. Parempi olisi varmaan olla tumputtamassa kopissa. Ihme kommentti.Mä en haluaisi Annusena olla tuolla kentällä juhlimassa vaan jossain sivussa.
No tässäpä tämä tiivistettynä tulikin.Makarille tosiaan pitäisi antaa pudotuspelien MVP-palkinto. Vaikka onkin välillä hukassa omassa päässä, niin silti ylivoimainen yksilö.
Rantanen pelasi kaksi ekaa kierrosta liian heikosti ja MacKinnon finaalit liian heikosti, jotta voisivat haastaa Makarin. Landeskog, Nichushkin jne. ei vain riitä.
Ilta-Sanomat tiesi sanoa, että ainoastaan Kurri vuonna -87 tehnyt ratkaisevassa pelissä voittomaalin.Kuinka monta kertaa suomalainen on tehnyt voittomaalin Stanley Cup -finaalin ratkaisevassa ottelussa? Luulisi, että Kurri tai Tikkanen olisi edes kerran tähän kyennyt, mutta muita ei tule nyt mieleen.
Luulin että Tampalle haluttiin HMV-palkintoa.No ei tietenkään. Se kuuluu Tampalle :)
Me ihmiset olemme erilaisia. Minun mielestä kentällä tulisi juhlia vain S-voittajat.Joo. Parempi olisi varmaan olla tumputtamassa kopissa. Ihme kommentti.
Aika pikkumaista.Tää nyt muutenkin vähän ihmeellistä ajattelutapaa, ikäänkuin siellä finaalissa nyt olisi joku ratkaiseva elementti puuttunut tai olisi jotenkin enemmän häviäjä kuin ne 30 muuta seuraa. Aika kova saavutus edes päästä sinne finaaleihin saakka, kun mm. Leafs ei pääse edes ekalta kierrokselta jatkoon, Canes ei ole tuossa onnistunut edes yhtä kertaa vaikka ties kuinka kauan on pitänyt olla se vuosi jne.
Kurri ainoa ennen Lehkosta. Kurri ja Lehtinen myös syöttäjinä ratkaisevissa maaleissa.Kuinka monta kertaa suomalainen on tehnyt voittomaalin Stanley Cup -finaalin ratkaisevassa ottelussa? Luulisi, että Kurri tai Tikkanen olisi edes kerran tähän kyennyt, mutta muita ei tule nyt mieleen.
Lehkonen muuten ratkaisi Stanley Cupin.