Ostoskassi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Huhhuh mikä jatkoaika. Ilmaislipulla Athanasiou läpi ja voittomaali.
Yritti matkia Denis Godlaa. Godla > Dubnyk.Siis mitä vit...toi Dubnyk yritti?
Selkeesti rikkaan miehen Antti Pihlström.Ja Haulalle tervemenoa Vegasiin, ei käyttöä Wildissa tämän kauden perusteella. Kaveri saa joukkueen eniten läpiajoja, tai 2v1 tilanteita ja ratkaisut on aina tota luokkaa.
Joo Viaplayn kautta NHL:n Gamecenteristä/NHL.tv mikä lie nykyään onkaan tulee katseltua. Ei koskaan Viaplayn omaa lähetystä, tai voi kuulla Antti Mäkisen esim. laulavan Journeytä.En ole moneen vuoteen tänne kirjoitellut, enkä nyt jaksanut lueskella kaikkia ketjuja läpi, vaan suoraan hyppäsin tähän liveketjuun. Milläs jengi täällä noita lähetyksiä katselee? Itse otin vähän aikaa sitten NHL.tv:n. Oon tuota playoffeissa ennenkin katsellut, mutta nyt oli 19.90€ + alv muutama viikko sitten runkosarjan loppu. Tämä siis Saksassa, mites Suomessa, katseleeko jengi samaa? Aivan järkyttävän hyvä toi noiden palvelu.
Täydeltä näyttää yläkatsomotkin. Toki varmaan ilmaislipuilla kaikki.
En ole moneen vuoteen tänne kirjoitellut, enkä nyt jaksanut lueskella kaikkia ketjuja läpi, vaan suoraan hyppäsin tähän liveketjuun. Milläs jengi täällä noita lähetyksiä katselee? Itse otin vähän aikaa sitten NHL.tv:n. Oon tuota playoffeissa ennenkin katsellut, mutta nyt oli 19.90€ + alv muutama viikko sitten runkosarjan loppu. Tämä siis Saksassa, mites Suomessa, katseleeko jengi samaa? Aivan järkyttävän hyvä toi noiden palvelu.
Wow, toi on jo hyvä tarjous. Vanha asiakas minäkin, toki vain ottanut noita play-off-paketteja tähän asti. Ei toi pari kymppiä kauheen huono ole ollut, joku Euro/peli tällä hetkellä.Vanhoille asiakkaille tuli tarjous kuukausi sitten. Loppukausi hintaan 4,99usd :D
No tällä hetkellä on yksi kuva täydestä hallista ja nolla kuvaa niistä tyhjistä paikoista. Ja mites ne ilmaisliput, oliko lähdettä?Eli myönnät, ettet katsonut peliä. Siellähän oli taas ihan helvetisti tyhjiä paikkoja. Toki löysit yhden kuvan missä näitä ei näy, mutta kyllähän jokainen peliä katsonut tietää totuuden.
Wow, toi on jo hyvä tarjous. Vanha asiakas minäkin, toki vain ottanut noita play-off-paketteja tähän asti. Ei toi pari kymppiä kauheen huono ole ollut, joku Euro/peli tällä hetkellä.