Mites Bertuzzi sijoittuu rankingissa?Maailman oksettavin jääkiekkoilija kaventaa
En näe pelejä, mutta ilmeisesti Teemu Pulkkinen on tehnyt maalin.Maailman oksettavin jääkiekkoilija kaventaa
Ulf Samuelsson teki.En näe pelejä, mutta ilmeisesti Teemu Pulkkinen on tehnyt maalin.
Tämä on kyllä aika sairas tilasto, siis varsinkin toi kuusi tehtyä maalia kaikissa voitoissa.Nämä paidat päällään pelatessaan Buffalo on voittanut kaikki pelinsä yhtä poikkeusta lukuunottamatta (Flyers voitti 4-0). Kaikissa näissä voitetuissa matseissa (7) Sabres on tehnyt 6 maalia.
6-6 on oma veikkaus, joten kelpaisi Sabresin osalta.Nämä paidat päällään pelatessaan Buffalo on voittanut kaikki pelinsä yhtä poikkeusta lukuunottamatta (Flyers voitti 4-0). Kaikissa näissä voitetuissa matseissa (7) Sabres on tehnyt 6 maalia.
Ulf oli upea pelaaja.Ulf Samuelsson teki.
Cam Neelylta lisätietoja.Ulf oli upea pelaaja.
Voin minä siihen vaihtaa Matt Cookenkin. Siis Ulfin tilalle.Cam Neelylta lisätietoja.
En näe pelejä, mutta ilmeisesti Teemu Pulkkinen on tehnyt maalin.
Ulf Samuelsson teki.
Cam Neelylta lisätietoja.
Mun mielestä mikään ei ole niin oksettavaa kuin kansanmurhaajan tukeminen joka on vastuussa kymmenien tuhansien ihmisten hengestä. No kukin tyylillään ja kai tämäkin on sitten mielipide juttu...Voin minä siihen vaihtaa Matt Cookenkin. Siis Ulfin tilalle.
Mitä ihmettä? En tainnut sanallakaan puolustella Ovechkinia, enkä sitä tee. Jos noin tiukilla menee, niin hiukan happea välillä.Mun mielestä mikään ei ole niin oksettavaa kuin kansanmurhaajan tukeminen joka on vastuussa kymmenien tuhansien ihmisten hengestä. No kukin tyylillään ja kai tämäkin on sitten mielipide juttu...
Esimerkiksi Todd Bertuzzi lopetti Steve Mooren NHL-uran alkuunsa tahallisella sikailullaan.Mun mielestä mikään ei ole niin oksettavaa kuin kansanmurhaajan tukeminen joka on vastuussa kymmenien tuhansien ihmisten hengestä. No kukin tyylillään ja kai tämäkin on sitten mielipide juttu...
Kuka on väittänyt, että olisit puolustellut? Kysymys oli oksettavimmasta jääkiekkoilijasta. Sinä nimesit Cooken ohi Ovien.Mitä ihmettä? En tainnut sanallakaan puolustella Ovechkinia, enkä sitä tee. Jos noin tiukilla menee, niin hiukan happea välillä.
Ei minulle. Yksi ura vs. kymmenet tuhannet ihmishenget. Paska jätkä oli toki Bertuzzikin.Esimerkiksi Todd Bertuzzi lopetti Steve Mooren NHL-uran alkuunsa sikailullaan.
Hankalaa näitä on toki arvottaa.
@WalkinCam Neelylta lisätietoja.