Inttikaveri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
Lopeta nyt jo.
Hans Välimäen poika on ollut väärä valinta kapteeniksi.
Näköjään Hansin poika todisti senkin mutuilun vääräks, kai se täytyy myöntää et vituiks vetivät raitapaidat
Lopeta nyt jo.
Hans Välimäen poika on ollut väärä valinta kapteeniksi.
No oikeastaan ryssien systemaattiseen kusetuskulttuuriin tuo oli ihan oikein myönnetty free pass. Doping-huijarit ja sotarikolliset pitää saada vastuuseen, ja jos heitä saa vielä piestyä kiekkokaukalossa niin aivan oikein.Ainoa kerta, kun olen tuntenut sympatiaa Venäjän joukkuetta kohtaan oli vuoden 2012 kisoissa semifinaalissa. Venäjä johti Kanadaa 6-1, jolloin Kanadalle annettiin free pass. Kaikki oli sallittua. Sai lyödä kiekollista ja kiekotonta, sai kampittaa, vetää poikittaista niskaan ja roikkua mailassa. Maalivahdin alueelle sai perustaa vaikka leirin. Maalin päähän tuomarit sai Kanadan autettua, mutta ei voittoon asti.
Näköjään Hansin poika todisti senkin mutuilun vääräks, kai se täytyy myöntää et vituiks vetivät raitapaidat
Tämä minullekin vähän tuli mieleen, mutta toisaalta tuo kapteenin kertoma erätaukohaastattelussa toisaalta sanoo vähän toista. Onko nämä tuomarit mistä päin maailmaa? Että onko tässä nyt jonkin sortin ymmärtämisvaikeuksia jollain?Ekasta maalista vielä - jos videoille mentiin vain haaston takia, niin silloinhan videolta katsottiin vain mahdollista maalivahdin häirintää. Valmentajan haastossa ei voi tarkistaa maalin siirtymistä. Tuomareiden olisi itse pitänyt tarkistaa se maalin siirtyminen.
Kysykää ny saatana Rasselta millon tulee kauden eka häkki tai miten tykkää eihhelin hiihtelystä sillä hintalapulla, tai vaikka vaan, että onko Evander Kane kova panomies.
Haastateltavana oleva kaveri ei ole ainakaan Stadista
Juuri sanasta sanaan tällaista viestiä olin tulossa kirjoittamaan. Pistää kyllä miettimään kuinka pahasti alaikäiset täällä kirjoittaa ja kuinka tosissaan. Ei tarvitse tätäkään ketjua enää näiden kisojen aikana availla. Onko täällä kukaan katsonut edes peliä kun kuola valuen ollaan kirjoittamassa tänne?Jatkoaika ja ranteet auki.
Turnausta takana 20min.
Mikään ei muutu.
Mitä tää nyt on. Myönnetään virhe? Et taida olla suomalaisista vanhemmista?
Ai se eka taululla näkyvä maali, joka olisi pitänyt hylätä? Joo, koti-videotuomari suli koska Suomen veskari jäätyi?Olihan se eka täysin veskan maali, totaali jäätyminen.
Ilmeisesti videotuomari ei saa katsoa haaston yhteydessä muuta kuin maalivahdin häirinnän eli maalin hyväksyi kentällä ollut tuomari.
99% tuomareista olisi tuolla paskonut housuun T: Tom LaaksonenPäätuomarin pitää nähdä maali, jos se hyväksyy. Kumpikaan ei nää, kumpikin hyväksyy, sanoo, en nähny. Nii miettikää perkele! Me pelataan täällä maailmanmestaruudesta ja te tuutte tänne mulle naureskelemaan. Anna kakkua, anna sakkoa saatana!
No on. Ei Suomessakaan ihan noin juntteja nää. Paitsi kerran Tampereella näin yhden yhtä juntin.Onpa juntteja noi kanadalaiset kendofanit.
Ja kun tulee mestaruus, niin sitten itketään kuinka juhlitaan väärin, selostajat ovat paskoja, Kummola on ahne porsas, väärin voitettu jne.Jatkoaika ja ranteet auki.
Turnausta takana 20min.
Mikään ei muutu.