Ei ole suuri ja mahtava Kanada kyllä pelillisesti vakuuttanut yhtään.
Jotenkin tuollainen olemus kaverin pelaamisessa on, flegumaista ja "vähän sinne päin" -pelailua.Juolevista muuten paistaa kotisuomeen asti sellainen ylimielinen "olen tähti" -neppailu. Vituttaa kattella.
Joo ei tää Owen Hart oikein vakuuta. Tiputtelee suhteellisen paljon ja korkealta.
On, mutta kun noista maaleista kaksi on mennyt Luukkosen piikkiin. Ei olisi varaa antaa maalivahtipelissä noin paljon tasoitusta, vaikka Hartkin on ollut todella epävarma, ei tämä ole silti hörpännyt yhtään maalia.Pakko alkaa ihmettelemään, että onko täällä katsottu yhtiäkään junnujen kisoja, koskaan. Tollanen 4 maalia on näissä kiroissa vielä ihan normaalia. Mutta ei kun veskaria vaihtoon vaan, loppuu maalivahdit tästä maasta kesken tuolla asenteella.
Joo ei tää Owen Hart oikein vakuuta. Tiputtelee suhteellisen paljon ja korkealta.
Jaa no oli kumminkin, kaasari vaihtoon vielä kun voidaan.
Kanada ei ole Sport.
Nimenomaan näin. Heiskasenkin ainoa oikeasti huono osa- alue on maalineduspelaaminen, paljon on irtokiekkoja lyöty sisään Heiskasen tontilta liigassakin. Mailalla puolustaa muuten tosin erinomaisesti omassa päässä. Itse ainakin olen koko ajan nähnyt tämän hehkutetun puolustuksen nimenomaan hyökkäyspotentiaalia omaavana, en minään kivikovana muurina omassa päässä.On kyllä katastrofaalisia virheitä Suomen pakeilta. Hyökkäystaitoa saattaa olla todella paljon, mutta esimerkiksi Jokiharju ja Juolevi ovat pelanneet omassa päässä todella huonosti. Monta pahaa virhettä.
Tarkotat varmaan yksi, koska toinen oli tolppa, kiitos maalivahdin.On, mutta kun noista maaleista kaksi on mennyt Luukkosen piikkiin. Ei olisi varaa antaa maalivahtipelissä noin paljon tasoitusta, vaikka Hartkin on ollut todella epävarma, ei tämä ole silti hörpännyt yhtään maalia.
Ei kyllä oo tosta David Hartista maailmanmestariksi.Ihan paska tuo Joe Hart. Suomi pääsee vielä mukaan sen ansiosta.