Otteluseuranta 26.–27.11.2021

  • 6 510
  • 103

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Kakko ja Kreider kyllä toimii yhdessä, niin se oli viime vuonnakin Chytilin kanssa. Zibanejad on nyt se heikoin lenkki, Mika ollut yössä koko alkukauden.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos tänä yönä tulee suomalaisille 20 pistettä niin lasketaanko sitä jos ei 235:lla näy?

En minä tajua enää mitään. Nyt siellä on kolmen suomalaisen nimet, mutta pari nimistä on ihan outoja ja pisteet kummallisia. Ja Antti Aallon luulin jo lopettaneen.

Olen ihan itkuisena täällä, kaikki tuntuu turhalta.
 

Liitteet

  • Screenshot_20211126-221635.png
    Screenshot_20211126-221635.png
    353,9 KB · kertaa luettu: 89

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miten paljon jenkkiselostajat puhuu "Michiganista" ilmaveivissä? Lacrosse-style goalin olen joskus kuullut. Tosin oisko se Kanadassa enemmän.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Marchand sai maistaa Panarinin hanskaa. Ei ihan sillä perinteisimmällä tavalla kuitenkaan.

No, 70-luvulla taidettiin hakata jopa kengällä vastustajajoukkueen kannattajia Bruinsin toimesta.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Panarin :D
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Jaaha sellainen paitsiotulkinta tähän väliin. Ei muuta kuin striimi kiinni, turha tuhlata aikaa tähän paskaan yhtään sen enempää.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Binnington halusi lahjoittaa kauden ekan maalin Toewsille.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Ei vakuuta nyt Porin poika, kylmät käy ellei ala osumaan oikeille raiteille omassa päässä vaan jatkaa hortoilua…
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kaikissa 22.30 alkaneissa matseissa nähty maali ensimmäisen peliminuutin aikana.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Farabee vie koko Canes viisikkoa ihan 100-0 ja Raanta imee ja sulaa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olipas upea suoritus. Toki tuolta se näyttää kun hyökkääjä joutuu puolustamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös