Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Preds 2-1, vissiin Fiala ohjaa.
No olikin varmaan Ekholm itse.
No olikin varmaan Ekholm itse.
Tämän on pakko olla pilke silmäkulmassa kirjoitettu?2-2, Saros teki itsensä pieneksi ja imee ja sulaa.
Ruotsalaisilla 4+4 ja muilla yhteensä 1+5. Ruotsi vie ja muut vikisee.Melkein pelkkiä ruotsalaismaaleja tällä kierroksella.
Kotijoukkueella neljä ja vierasjoukkueella viisi eli yhteensä yhdeksän. Tuossa Rangersin ja Canucksin pelissä on yhteensä kahdeksan ruotsalaista. Penkillä kakkosmaalivahtina vielä yhdeskäs sinnekin.Montako ruotsalaista tänään kaukalossa Car vs Nsh pelissä?
Aina olen jokaisessa viestissäni, varsikin näissä liveseurannoissa, ihan 100%:n tosissaan.Tämän on pakko olla pilke silmäkulmassa kirjoitettu?
Pari oli, Grabnerilla ja Kreider ja Buchnevits 2-1 hyökkäyksessä. Vancouverin erä kyllä totaalisesti, vaikka laatupaikkoja ei teilläkään montaa ollut ja maali tuli halvalla.Hyvä ensimmäinen erä taas kerran. Vancouver puolustaa kyllä helvetin mallikaasti. Rangersseilla ei ollut ainuttakaan kunnon maalintekopaikkaa.
Aika rajoilla oli kyllä, sanoisin että saattoi jopa olla korkea. Tosiaan miksi ihmeessä ei haastettuOliko se korkea? Miksei haastettu?
Korkea maila ei kuulu haastettaviin asioihin. Ja aika selkeästi korkeallahan Williams sitä kiekkoa pelasi.Oliko se korkea? Miksei haastettu? #Preds@Canes
Ilmeisesti olisi saanut haastaa jos olisi mennyt siitä suoraan maaliin, mutta ei nyt kun ei mennytKorkea maila ei kuulu haastettaviin asioihin. Ja aika selkeästi korkeallahan Williams sitä kiekkoa pelasi.