Otteluseuranta 25.5.2023 (13. kisapäivä)

  • 90 588
  • 2 723

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Olen edelleen vakuuttunut siitä, että Rantanen on hävinnyt jonkun vedon, jonka takia ei saa tehdä maalia tässä turnauksessa.
Mulla on Rantasen nimi vedossa. Kerrankin saatan jopa voittaa, kun löin vetoa siihen että Rantanen ei tee kisoissa maalia. Yritän jinxaa kaikin mahdollisin tavoin Leijonille onnistumisia mutta jopa sekään ei auta. *hymiö*
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Suomi hallitseva maailmanmestari ja olympiavoittaja ja hallinnut tätäkin peliä selvästi ja täällä osalla jo juuttisäkki päällä ja tuhkat valmiina.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Sieltä lähti kaikki omat vaihtoon, Kakolla tuli vähän kiire kun 5 kanukkia painoi päälle.
Pitäs nyt ykköskiekanvarauksen tollaset tilanteet händlää. Menetetty tapaus
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Muistatteko 2000-luvun alun milloin Suomi pyöritti koko pelin ja vastustajan veskarilla oli aina yli 40 torjuntaa? Vastustajat yleensä voittivat pelin. Tuli vaan jotenkin mieleen...
Mulla on jäänyt mieleen paremmin semmoiset matsit, joissa Suomi oli aivan jäätävässä pesukoneessa koko ajan, mutta sitten tämmöisellä Kanadan taktiikalla onnistuivat kuitenkin voittamaan. Esimerkiksi välierä Venäjää vastaan 2007.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olen kyllä mykistynyt että Merzi on opetellut lausumaan "Björninen" oikeaoppisesti
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei osata hyödyntää näitä pyörityksiä. Kärsivällisyyttä vaatisi, kauhea hätä on sohia maalille huonosta paikasta. Ei sen kaunis tarvitse olla, mutta lauotaan kun on mahdollisuus tehdä se maali eikä vaan katko ja lepoa vastustajalle.
 

Tuamas

Jäsen
Eiköhän pian ne Kanadan jäähytasapainorikkeet ole kulutettu ja seuraava jäähy sinne.

Sen verran monta on annettu mennä läpi, olettaisin koska jäähytasapaino.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
En tiedä, mutta tässäkin matsissa Hartikainen tuhlannut jo kaksi.
Enemmän olisin huolissani mikäli pelaaja ei pääsisi maalipaikoille sillä se kertoisi suuremmista ongelmista. Se, että pelaaja pääsee vetopaikoille ja on sisällä pelissä on vain hyvä asia. Jos jokaisesta paikasta teet maalin niin puhutaan tilastollisesti jo aikamoisesta pelimiehestä.

Tuhlaamisesta voinee puhua vasta silloin, kun isketään täysin tyhjästä maalista ohi kiekko.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Mulla on jäänyt mieleen paremmin semmoiset matsit, joissa Suomi oli aivan jäätävässä pesukoneessa koko ajan, mutta sitten tämmöisellä Kanadan taktiikalla onnistuivat kuitenkin voittamaan. Esimerkiksi välierä Venäjää vastaan 2007.
Jep. Joko Suomen maalivahdit ovat suorastaan dominoineet ja vieneet Suomen finaaliin asti (mieleen tulee ainakin Kiprusoff ja Rinne). Tai sitten on jotakin vesatoskalamaisia sulamisia missä joku siniviivalta tullut laukaus livahtaa jatkoajalla selän taakse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös