Otteluseuranta 25.5.2023 (13. kisapäivä)

  • 87 528
  • 2 723

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Bangkok United F.C
Suomi - Usa pelissä ensimmäisen Usan maalin hylkäyksen jälkeen suljin television. En menettänyt mitään.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Lätkäkausi 2022-2023 oli kyllä näin Kärppäfanina täysi farssi.
Otan vilpittömästi osaa. Omalla kohdalla taas pystyy kerrankin sanomaan niin, että Kiekko-Espoon mestaruus tyhjensi palkeet siinä määrin ettei näiden kisojen pettymykset oikeastaan tunnu juuri missään. Olen katsonut kisoja ehkä yhden kokonaisen erän verran yhteensä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voittaispa Saksa tai Latvia kultaa.
 

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Onhan tämä turnaus leijonilta ääretön pettymys. Jokainen peli "kovia" vastustajia vastaan jos hävitään niin onhan se surkeaa. Tähän turnaukseen loppunee muuten monen leijonakonkarin maajoukkueura.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kanada on ollut kuin suomi viimeiset pari vuotta. Puolustaa hyvin kunnes saa itse hyvän mahdollisuuden ja iskee paikasta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tästä joukkueesta puuttui "se jokin". Luulenpa että yksi Pate Laine ei olisi tätä muuttanut.
 

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Ehkä nyt huomataan, että meidän peli alkaa murroksessa jäämään taakse.
 

Liitteet

  • 2032332043.jpg
    2032332043.jpg
    58,2 KB · kertaa luettu: 158

friikki otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ostin talvella finaalipäivälle paketin tiedostaen että Suomi ei välttämättä pelaa välierässä. Onneksi olen jo viikon valmistautunut että se on aika todennäköistä eivät pelaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös