Otteluseuranta 25.5.2023 (13. kisapäivä)

  • 88 897
  • 2 723

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Larmi ehdottomasti vaihtoon ja heti. Kaksi imaisua ja sekin on ihan liikaa.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tämä kyllä mitään Jalosen lätkää ole. Ylihyökätään ja Kanukit iskee kovalla prosentilla ylivoimahyökkäyksistä.
 

chubster

Jäsen
Miten saatana tämä puolustuspelaaminen ei onnistu. Eikä myöskään hyökkäyspelaaminen.
Tiedä vaikka asiaan olis jotain vaikutusta tuolla vastustajalla.

Kanada puolustaa tiiviisti ja onhan tuo pelin kääntäminen ja yleinen nopeus hylkköyssuuntaan ihailtavan näköistä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei vittu, ensin 2-0 ja sitten 3-1 hyökkäys.

Mitä vittua Suomi.

Maalintekopeli. Kanada on kyllä ollut maailman vaarallisin vastahyökkäysjoukkue ainakin niin kauan kuin minä olen kiekkoa seurannut. Tai tällaisen käsityksen olen omassa mielessäni muodostanut.

Suomi pitää kiekkoa, mutta eipä tuossa oikein hirveän vaarallisia paikkoja ole saatu luotua.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Se on tähän erään saatava kavennus ja 2-1 tauolle, tai se on game over.
Kyllä tämä on jo nyt vähän game over, Jalonen peräänkuuluttanut koko turnauksen maalinteon tehokkuutta, Kanada antaa siitä nyt oppituntia, samaan aikaan meidän supertähdet alkaen Rantasesta puristaa. Tämä turnaus hyvä esimerkki siitä miksi Jalonen on lyönyt joukkueet aikaisin kiinni ja pienillä NHL -pelaajamäärillä
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Ihme luovuttajia täällä.
Ei tämä peli millään tapaa lupaile, että Suomi nousisi mukaan. Omat hyökkäykset ihan kuraa, missä leivotaan vihun mokesta melkein jumalaa ja oikein tarjottimella annetaan vastahyökkäyksiä ja puolustus koomailee. Avaukset ei tahdo napsua kohdilleen.

Mikään ei juuri nyt puhu sen puolesta, että Suomi enää nousisi mukaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös