Erätauolla suusta, korvasta ja perseestä. Samaan aikaan kaikista. Tai yhdellä mittarilla järjestyksessä korva, perse ja suu.Onkohan Larmin kuume mitattu ennen peliä?
Sen verran on kyllä kritisoitava Jalosta, että miksei Heljankoa edes kokeiltu, kun oli mahdollisuus...Koska se on paska
Toimi Dallasissakin hyvin!Cha cha cha -kortti pelattu jo nyt.
Ohtamaa paikkasi lefti pakkia LehtostaMä katoin että se oli Janne Niinimaa mut olikin Atte Ohtamaa.
Kaikkien aikojen pannukakkukisat huudettu.
Ekat kisat koskaan elämässäni, joita ei ole aidosti kiinnostanut kunnolla edes seurata. Tänään putoaminen antaisi vain oivan kruunun niille.Mä katoin että se oli Janne Niinimaa mut olikin Atte Ohtamaa.
Kaikkien aikojen pannukakkukisat huudettu.
Lasse Kukkosen mantteliperijällä, niin monta kunnes itse tajuaa jäädä pois.Montako kautta Ohtamaalla vielä kiintiöpaikka maajoukkueeseen?
No en mä nyt Ohtamaata tosta kauheasti syyllistäisi. Ei nimittäin ollut kynällä kyllä se lopputulos, mitä Quinn haki, mutta sai vielä kiekon takaisin lapaan ja näpäytti heti. Larmi ehkä sitten ei ihan nähnyt kiekkoa kunnolla, mutta ei tuon voiman&tarkkuuden kuti vaan voi mennä tosta sisään.
Jalonen taisi ruveta uskomaan liikaa Iltalehden asiantuntijoita peluutuksessa.Olkijussi maalille. Ihme, että larmilla mennään, vaikka esitykset ollu heikkoja