Kaukosäädin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves 365 ja Real Madrid
Repesin. Babcockin takana jollain katsojalla oli iso plakaatti "Datsyuk is communist".
Uuh, on toi vaan niin kova vetää ton tuo Jim. Mulla on hyvä kutina tästä aamuyöstä.
Uuh, on toi vaan niin kova vetää ton tuo Jim. Mulla on hyvä kutina tästä aamuyöstä.
Mike Babcock on (jos mahdollista) nostanut oman markkina-arvonsa tämän Tampa-sarjan aikana vielä korkeammalle mitä se oli runkosarjassa. Dominointia.
Eheeei, onhan tässä vielä aikaa vaikka kuinka, kuten Henkkakin sanoi. Viime pelissä kellossa oli enää 5:26 kun alkoi tapahtumaan.Korkeasta mailasta viitsitään viheltää. Tampa YV ja 8min kellossa. Nyt pitäis tehdä, jos tahtois pelin tästä.
Tampan YV on koko pelin (en ole nähnyt aiempia) aivan helveltin ennalta-arvattavaa. Taas vain pelataan paikkaa #86:lle
Toivoisin toki itsekin Wings-kannattajana. Mutta jos joku joukkue on miettinyt että "lähteäkkö nyt tuohon kisaan Babcockista" niin varmasti on ne mielipiteet kääntynyt siihen, että hei, tuo me tarvitaan. Aika velhona on alistanut Boltsit ensimmäisen pelin jälkeen täysin.Mä taas toivon, että Detroit tekee Mikelle 10 vuoden sopimustarjouksen ja kovalla palkkakuitilla : )
Valmensihan Stanley Cup Bowmankin Detroitissa 15 kauden ajan.
Joo, ei maistunut. Vitonen pitäisi vielä kestää.Olihan paikkoja pistää 0-3:een, mutta ei...