Columbus aloittanut kyllä aika kohmeisesti. Bobrovskyn huippupelastukset pitäneet pelin nollilla
Viimeksi viestiteltiin kaverin kanssa Tampa-sarjan ensimmäisen ottelun ensimmäisessä erässä, että ei ole Columbuksella mitään palaa tässä menossa. Itse nukahdin erätauolla, ja CBJ sitten sweeppasi Tampan puhtaasti.Nämä sarjojen ekat erät vois jättää näköjään katsomatta.
Näin on, ei oo Columbuksella mitään saumoja koko sarjassa...4-0 Boston suoraan jatkoon...maaliero 20-0Kyllä Boston on ollut ylivoimainen. Molemmilla Columbuksen ylivoimalla mitään paikkoja ja jopa Bruinssilla selkeästi paremmat paikat, alivoimalla!
Mahtaa olla ollut vaikea erä Raskille kun toinen laukaus vasta nytten. Bostonin 4 kentän jätkät näyttää ykköskorin ukoilta ja joukkue voi käytännössä tehdä mitä haluaa kentällä. Jäähyjäkin voi ottaa ihan kuinka haluaa, kun kaverista ole ollut mitään vastustusta. Jännä nähä muuttuuko meno ensi erän mennessä.
Trollasinko? En. Eihän Columbuksella ole ollut mitää jakoja erän viimeisiä minuutteja lukuun ottamatta.Näin on, ei oo Columbuksella mitään saumoja koko sarjassa...4-0 Boston suoraan jatkoon...maaliero 20-0
Jep, aika identtistä menoa. Tosin sillä erotuksella että Bobi näyttäisi jatkavan hyvässä vireessä.Viimeksi viestiteltiin kaverin kanssa Tampa-sarjan ensimmäisen ottelun ensimmäisessä erässä, että ei ole Columbuksella mitään palaa tässä menossa. Itse nukahdin erätauolla, ja CBJ sitten sweeppasi Tampan puhtaasti.
Viestiteltiin äsken taas aivan samaa, ja nyt ei peli ole edes 3-0, joten varma nousu tiedossa.
En oo väittänytkään, että trollasit. Minä sen sijaan trollasin.Trollasinko? En. Eihän Columbuksella ole ollut mitää jakoja erän viimeisiä minuutteja lukuun ottamatta.
Eihän nää pelit koskaan mee niin että hyökyaalto menis jatkuvasti vain yhteen suuntaan. Harmi kun vain 1 maali eroa saatiin kaivettua, toki Raskille ei tullut muita kuin 3 vaarallisinta maalipaikkaa jotka kuitenkin selvitti
Jokaiseen näistä 3 sarjasta (jossa kohtaa 4-0 ja 4-3 voittaneet) antaisin vedonlyöntivihjeen, että se kuka pelasi 1.kiekalla 7 peliä, voittaa ekan pelin ja ehkä toisenkin, mutta laittakaa häviämään sarja. Jos nyt vaan kertoimet ovat järkeviä.
Saa aika ristiin lähteä pelaamaan, koska kahden ottelun johdossa voitetaan yli 90 prosenttia sarjoista. Ainoastaan Capitals pystyy häviämään noin jokseenkin säännöllisesti :)