Otteluseuranta 25.–26.12.2020 (1. kisapäivä)

  • 30 984
  • 389

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nikkanen sovelsi Tolvanen-Heponiemeä.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Hieman oli Heleniuksella ja Saksan pakilla pituuseroa maalin edessä.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olenko nyt vain horteessa näin keskellä yötä vai miksi tämä vaikuttaa hirveältä söhläykseltä tämä touhu. En meinaa, että olisi huonoa peliä, mutta mailat lentelevät ja kiekoista suhlataan ohi. No, pääasia että onnistumisia tulee, tästä on hyvä edetä askel askeleelta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Vähän on lepsua kommentointia, mutta asiallinen peli Suomelta puolivaloilla. Kolmonen mukavasti tehoilla. Kolmas erä säästöillä, arvaan.
 

Snagari

Jäsen
Tuli vain mieleen kun tuota Piiroisen (yli)innokkuutta maalilla katsoo, että luulen Suomen maalille ratkaisupeleissä seisovan Taposen. Blomqvist ei taida saada edes mahdollisuutta.
 

Jenn4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Nämä kaksi erää on kyllä vähän vahvistanut mun ajatusta siitä, että Suomen hyökkääjät ovat vähän liian kädettömiä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nämä kaksi erää on kyllä vähän vahvistanut mun ajatusta siitä, että Suomen hyökkääjät ovat vähän liian kädettömiä.

Ajoitukset ja etäisyydet iskeneet omiin silmiin. Ehkäpä se tuosta kun kisat etenee.
 
Tuli vain mieleen kun tuota Piiroisen (yli)innokkuutta maalilla katsoo, että luulen Suomen maalille ratkaisupeleissä seisovan Taposen. Blomqvist ei taida saada edes mahdollisuutta.

Joo tuskin ne sentään kolmea maalivahtia lähtee vuorotellen peluuttamaan, vaikka varsin tasainen kolmikko onkin.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Jos ois Raipe valmentajana, niin hänen taktistista heikkouksista olisi varmaan asiaa jo pari sivua täällä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös